OT- Imorgon är det den första april
Jag vill lura min pojkvän för att ge igen på honom. Han har ett flertal gånger på de 4,5år vi har varit tillsammans lurat mig att han har kört motorsågen i benet och låg på sjukhus(det var en dag han sågade i skogen), en annan gång lurades han med att han hade satt en yxa i foten i samband med att han högg ved. Om det en dag skulle hände honom någonting skulle ingen tro honom.
Men jag vill ge igen. Och det är ett ypperligt tillfälle imorgon. Men jag vet inte hur jag ska ge igen. Jag brukar mest tycka första april är en fåning dag annars-
Vad ska ni göra och vad har ni gjort innan?

Lurade ni någon i dag? jag både lurades och blev grundlurad-
Min pojkvän lurade mig att hans syster som varit i irak hade intervjuvas av kulturnyheter om henens vistelse där. Han syster hade innan lurat han och hans mamma. Jag satt där framför kulturnyheterna och undrade när hon skulle komma, tills jag insåg det hela
då lurade jag min pojkvän senare att South Park hade blivit stämda av Paris Hilton. Att hon kände sig kränkt och krävde en halvmiljon. Han älskar South Park och trodde på det. Jag hade roligt
Sedan lurades jag och min kompis med hennes mamma att de på nyheterna hade pratat om nya äpplen som var allergiker tålde som min kompis ville att hon skulle köpa. de var lite ljusare än vänligt och de hade forskat fram och genmanipulerat den. Mamman sa : -Jag ser inga på Ica, tyvärr, och trodde på det.
Sedan lurade jag min kompis att en ny gerbilfärg hade kommit som såg ut som en dalmantiner. Vit med svarta prickar, hon tror nog fortfarande på mig. Hon ville ha en

Fast Tassy, jag blev inte lurad av dig. jaag var bara för sent inne för skriva att det var nonsens. har man lurats hela dagen så ser man igenom andra
hehe, ja. 
Jag blev faktiskt lurad jag med idag, av nattsudds aprilskämt 
Jag försökte lura en kompis att jag brutit armen, tyvärr blev det mindre lyckat :P
Jag har små jobbiga problem med mina armar/händer på morgonen och nätterna. Jag ligger på dem så att de somnar totalt, tappar känseln helt, och när jag vaknar och ska röra på armarna så är de som gummi, bara dinglar liksom :S Lite som när Harry Potter inte har något ben i armen, om någon har sett det ;) Men efter en något obehaglig stund och lite massage för att få igång blodcirkulationen så är de bra igen ;)
Aja, jag försökte i alla fall lura i henne att jag hade lutat mig mot ena armen på morgonen och att den hade gett vika för min tyngd och gått av.
Var inte i skolan den dagen, så det hade kunnat lyckats, men tyvärr gjorde det inte det :P
Blev bara lurad av Tassy, ingen annan. ;)