Imorgon kommer de.
så fina töser!
aöta små damer, lycka till med dem! 
Sötnötter, lycka till nu! 
//Elin

Tack! Vittecknade och allt.
Är ju inte så bra än på vad färgerna kallas så ville dubbelkolla att de stämmer.
Slate pied Collared och Nutmeg Pied Collared?
Vad söta!!!!
Lycka till med de!!!!

Hur fina som helst! :) Lycka till och uppdatera med bilder ;)
MVH Emmy/ cikorias.blogg.se
[kaniner och gerbiler]
Jättefina!
Glöm inte bilder när du fått hem "damerna". 
Black pc och agouti pc ser det ut att vara
är helt säker på grundfärgen. Har de vitt på själva kroppen? isåfall är de pied varigated.

Ja, de hade vitt på kroppen också. Ska ordna fler bilder när de har blivit hemmastadda här och lite vana vid mig.
Är det bara jag eller är det någon annan som faktiskt tycker att det ser ut som en nutmeg?? Tycker hon är en kopia av min polly här hemma…
Grattis! Dina små töser är verkligen jättefina, vi ser fram emot fler bilder när tjejorna börjar känna siig mer hemma! :)
Disa, Hollywood's gerbiluppfödning

Åh vilka söta!! :D Lycka till med dom =)
#11 Nej, det är en mörk och fin agouti.
Titta på magfärgen
#14 hmm okej :)

Det ligger bilder och andra färgförslag nu i tråden:
Är du säker på att den ena verkligen är samma i den här tråden som i den nya tråden?? =P Här ser hon ut som en vittecknad Agouti, men i den andra tråden är hon en solklar nutmeg pv. ^^
#17 jag undrar detsamma haha 

Det ska vara samma gerbiler iallafall. Det är ju den förra ägaren som tagit detta kortet. Kan inte färger blekna med åldern? Eller så är det helt olika ljus eller nåt? Jag har ingen aning faktiskt, men den ljusas färg ser helt annorlunda ut på den här bilden mot de bilderna jag har tagit, helt klart.
#19: Jag skulle säga att det är en annan gerbil på bilden här uppe, haha!
Vittecknade nuttar är väldigt ljusa, och ska inte kunna misstas för att vara en agouti… Hmm..