Marsgerbilen Tema: "Liten på jorden"
Tänkte att det är dags att vi sätter upp marsgerbilen nu då vi är en bit in i mars redan :) Tiden går så fort, vi hänger inte riktigt med :)
Temat är som sagt Liten på jorden och kan ju tolkas ganska fritt. Så upp med en bild som du tycker stämmer in på temat!
Det är öppet att lägga in bilder fram till 29 mars.
Ska bidra med en bild på mina bebisar så fort de blivit liite större ;) De är så små på jorden att de ännu inte går att få bra bilder på 

lilla krokisen då hon var liten. världens sötaste är hon än idag =) fastän jag inte äger henne..oh hoppas det inte gör något att jag sätter upp den bilden iallafall…

måste tillägga att hon heter Siwan och ägs av twiggie
Oj vilken Gigant bild, minska den?
Men sötis gerbilen var liten =)
Hälsningar Malin

nej, men det är en närbild =)
# Vet itne om du missförstod mig men du kan väl minska ner bilden för just nu kan man inte se hela utan att scrolla och man får ingen helhet då.
Hälsningar Malin

hmm..för mig syns hela…
#5 Hela syns för mig också. Jätte söt i alla fall
Då är det väl min dator det är fel på? :D Haha
Hälsningar Malin
#14 Haha aww. Ser ut som om den har ett piercat öra eftersom det är mörkare längst ut.
Hälsningar Malin
#14: Texas är bra söt ;) Och fint namn har han också 
ÅH! Så söta alla är :D Och inte trodde jag att det skulle bli så många bebbar med :D Så kul med varierande ålder på bilderna ^^
#17 Tack ^^
#19 Åhh vad söta 
//Elin
#19 Ojojoj vilken söt bild! Nästan fusk X)
Disa, Hollywood's gerbiluppfödning
fixade så alla syns direkt i inlägget :)
#22 Bra, det glömde jag ;)
#23 är ju itne så himla noga ;) Var mest för att min dator öppnar bilderna så segt ^^
#19 iiiih, hur törs du? 
Väldigt snygg bild, men ah, hönsmamma vaknade 
#19: Sötnosar :) Skulle aldrig våga ha dem i närheten av en kaktus, men antar att du har koll ;) :)
Vilka färger har de? Har liknande bebisar hemma just nu nämligen..
#27 Nej vad fin han är 
//Elin
#28 tack :) Jaguar skickar en tack-kram också :)
#29 Oh så söta :) Vilka bebbar är det där?

#30 det är inte mina tyvärr, eller ja nu bor en av dem och mamman hos mig, men då bodde de hos min kompis :) Men jag älskar den bilden! kan säga att jag spenderade mycket tid hos henne när de var såddär små 
Jagge är för övrigt massor snygg :D
De ar inte sa nara som det ser ut.
Jag satte ner dem, klickade av och sen tog jag bort dem direkt. Kaktusen ar inte vass, sarskilt inte for en gerbil. Det ar som att vi skulle lyckas sticka oss pa en trumpinne liksom. Kan saga sahar; Jag har en annan kaktus som ar mycket, mycket vackrare for den har rosa blommor, men den ar vass som tusan sa jag valde bort den direkt. Sa nej, jag ar inte oforsiktig med mina gerbiler om det ar nagon som tror det.
#32 okej ;) Ja då är det ju inte lika farligt som det ser ut :) Snygg bild blev det ju iallafall :D
# 5 Åååå Siwan!
Klart du får lägga in den fina bilden!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

men hur blir bilden stor bredvid texten?
#36 klicka upp bilden, högerklicka och kopiera, gå in på hantera inlägg och klistra in. Hängde du med?
Hälsningar Malin

okej, hängde med!

Får man vara med även fast man har en annan gerbil som har vunnit en måndadstävling? Alltså, om jag inte tävlar med samma gerbil?
MVH Emmy/ cikorias.blogg.se
[kaniner och gerbiler]
#40 det finns inga såna regler. Du får vara med flera månader självklart, även med samma gerbil. Samma bild om du så vill, fast det blir nog inte så lyckat i längden 

#41 Okej, vad bra. Nej, samma bild ska jag inte ha :P
MVH Emmy/ cikorias.blogg.se
[kaniner och gerbiler]

Lite udda att lagga upp en bild pa en doende gerbil kanske men… okej… 
Jag valde att utesluta #44 då inlägget kan uppfattas som stötande.

??Min bild?
Får jag bara tillägga att Texas heter Tennesse nu, ändra gärna 
//Elin
Loveofmylife: nej din bild är kvar i tävlingen, det var inlägget efter dig som togs bort. 

Vilka söta bilder! =)

#54 ahhw
//Elin
#56 Vad söta :) <3
Det ser ut som den till vänster har ett klassiskt "serie" plåster på skallen! ^^

#57 haha håller med! ett fint kors :)
/Sanna
medarbetare på Nattsudd och TV
Hmmm… Vill inte krångla nu men, Det skulle visst stå Texas 
//Elin
Super fina bilder alla bidrar med!!
Hälsningar Malin
#59 jaja det gör inget ;) Rätt ska va rätt ^^
Jag stänger tråden kl 18.00 ikväll :)
#63 kanon