Blivande hane i "avelsgruppen" :)
Nu har min fina Insu blivit 3 månader och 3 veckor, fortfarande för ung för avel men enda sedan han föddes här hemma har han bara utvecklats till det bättre och nu är jag 90% säker på att han kommer användas i avel.
Han är otroligt lugn och stabil, nyfiken och livlig men inte på ett dåligt sätt, han har verkligen växt i mina ögon och nu skulle jag inte sälja honom för allt i världen :)

Aww vad söt! Vad är han för färg? 
//Elin

#3 Han är antagligen cp silver nutmeg, jag och Sofia har haft lite diskussioner om detta. Så om det är någon som vill gissa på något annat så är det välkommet ;) Mamman är silver nutmeg och kullsyskonen är siamese, burmese och nutmeg.
man ser inte det så bra på bilderna men han har mörk nos och svans, så jag tror han är cp silver nutmeg iallafall :)
Wow, vilken kille!
Forstar att du ar stolt over honom. Vilka ar foraldrarna?

#5 Mamman är Lilja - Silver nutmeg och pappan är Mega. Har dock glömt stamtavlorna i skolan så kan inte uppfödarprefixen, men tror att Sofia fött upp Mega, men du kanske vet det? :)

vilka fina bilder du har tagit! och jättefin gerbil såklart med ;)
/Sanna
medarbetare på Nattsudd och TV

#7 tack! :)
Nejmen vilken snygging! Akta så han inte försvinner ;)
Disa, Hollywood's gerbiluppfödning

#9 Haha vad menar du med det? ;) Om det planeras några tankar på kidnappning så är det inte lönt ;)
Nejdå!
Hehehe *elakt skratt*
Disa, Hollywood's gerbiluppfödning

#11 haha det verkar som jag får sätta upp larm på buren ;D

Jag har fött upp pappan Mega och var ju med på den här kullen med. Jag har även fött upp Magas mamma Sjöutsiktens stjärnfall och sjärnfalls pappa sjöutsiktens Twinkel--

Nej men dud vilken tötis :D