7 dagar gamla :)
Och sist, och minst, kommer Pegasus :) Ser inte än om han är vittecknad eller inte, han är så ljus… Polar fox/Silver nutmeg blir det av den här lille skrutten :)
Är lite fundersam på hans rumpfläckar dock.. Finns det någon annan orsak till att det kan ut såhär, än att gerbilen är DPP? Skulle bara vara kul att veta ;)
så underbara =)
SuperFina!

Vilka små gostroll.
Ang färgen på den lilla rödögda så är det svårt att se ur den vinkeln o lite suddig bild. Vore toppen om du kan försöka få en närmare bild på den lille filuren :)
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida
Meen va sööta 
gullungar 
//Elin
Tack alla! :D De är mina små mirakel
#12: Okej, ska ta en ny då :)

så fina. Är det Gus som är pappa?

Den ser faktiskt för grå i tonen ut för att vara saffron eller reh.. men det kan ju vara bilden som luras.. enligt bilden skulle jag säga argente.. men hur ser han ut runt ögonen och vilken färg har magen?
Does it become a walk?
/Ida
jag gissar också på en argente 
#17: Ja det är Gus-pussen som är pappa :) Fina ungar efter fina föräldrar
#18 och 19: Det vore ju lite konstigt, med tanke på att mamma är DEH och pappa Nutmeg :P Ska se om jag kan hitta någon bättre bild.. Vet att jag alltid skyller på min kamera, men den tar faktiskt väldigt grå bilder, så det kanske kan ligga i det…. Ska leta bättre ;)
Ska kolla magen och runt ögonen med…
Kanske liite bättre bild? :)
Han har inte fått päls på magen än, och jag ser inget speciellt runt ögonen.. Menar ni om han skulle vara ljusare där, eller? För det var han inte vad jag såg iaf. Sen har de ju inte fått full päls än heller, så det är lite "glest" över ryggen, kanske det som uppfattades som grått? Vad vet jag..:P
Ingen som har något slags svar angående Pegasus rumpfläckar? ^^,
Jag tror att Crux är en Saffron, kollade lite inne på agsgerbil.com, och färgen matchar bra med min lilla kille :)
Lånade bilden från agsgerbils…
#20 Ooops 

Ja.. ljust runt ögonen brukar betyda REH nämligen. Emil va ljus Hampus va det inte.. Emil är REH, Hampus är saffron.
Does it become a walk?
/Ida
#24: Hehe ^^,
#25: Problem's solved ;)

Vart är Dorado på bilden #29?? :D
#30: Mellan Crux och Phoenix, Phoenix har tassen på honom :)

#31 misstänkte nästan de =) Han är supersöt!
Mera bilder :D