Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettbilder-berättelser
Läst 981 ggr
Pose-idon
0

Mysungarna växer

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mysungarna bara växer och växer och är idag 2 veckor gamla. Tyvärr verkar det inte som om dom hör något än, men det kommer snart Glad 3 ska stanna här och minst 2 är tingade men mest troligen 4 st, alltså finns 2 kvar. På Lördag-Onsdag borde dom börja öppna ögonen. Ohh vad spännade! Skrattande Här kommer lite bilder.

//Elin

Pose-idon
0

//Elin

Pose-idon
0

//Elin

Pose-idon
0

//Elin

Pose-idon
0

//Elin

Pose-idon
0

Skrattande

//Elin

Solaika
0

Oooooh så söta!! Nu får Tova allt ta o få sina bebisar nån gång så jag oxå får ha såna där sötnosar hos mig!

If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?

/Ida

Pose-idon
0

#6 Jo dom är söta så! Hoppas verkligen Tova får sina snart!

//Elin

ivanhoe81
0

gud vad söta, kommer och snor dem för dig (ne då skämtar bara)

ungar är ju alltid söta men det är vuxna gerbiler med på sitt sätt

Solaika
0

#7 Jag trodde ju de skulle komma igår. Men det tyckte inte Tova. Så jag hoppas de har kommit nu när jag kommer hem från jobbet :)

#8 Vuxna gerbisar är minst lika söta. Men det är något speciellt med bebisar ;)

Does it become a walk?

/Ida

Pose-idon
0

#9 då håller vi tummarna här hemma då. 6 tummar och 6 tår + 44 tassar Cool

//Elin

ivanhoe81
0

#9 det var det jag menade med då jag skrev det är vuxna med på sitt sätt
det är något speciellt men bebisar som drar en till dem, måste vara att de ser så små, att man vill skydda dem etc, men de är verkligen söta

Pose-idon
0

Jo! Både ungar och vuxna har personlighet, tyckte jag märkte personlighet på vissa när dom var 5 dar redan! Ungarna är oftast mer livligare ju, men dom vuxna myser gärna. Mina ungar är så mysiga så! Dom ger sig ut på egna äventyr och ibland sommnar dom i handen på en och ligger helt stilla jättelänge. <3

//Elin

ivanhoe81
0

#12 det måste vara det med personligheten som drar, tråkigt att en del inte tror att djur har personlighet

när jag berättade för min mor att golden var en hane istället för hona så tyckte hon att vi kunde lämna tillbaka honom eftersom att vi inte haft honom så länge…idioti vem värmde honom på nätterna innan vi vågade sätta ihop honom med de honor vi hade etc jo jag, han är verkligen som min lilla unge

jaja nu har jag snott din tråd tillräckligt

de verkligen strålar ut någonting på de bilderna du tagit, alla är verkligen gulliga

Pose-idon
0

#13 Jo jag vet, sa till min mamma att jag gillade en un ga pga personligheten så sa hon: dom har väll inte personlighet?

Tack så mycket^^ Tycker bilderna är lite suddiga, men får det inte bättre Tungan ute

//Elin

ivanhoe81
0

#14 visa tror inte att de har personlighet utan att de är själslösa djur som bara går på instinkt, ne djur har bättre personlighet än vi människor enligt min åsikt, då de inte döljer vad de tycker utan visar det med en gång o inte berättar 2 år efteråt

det är den fördelen med djur som jag tycker om, alla mina djur har haft personlighet (det här är mina första gerbiler) har haft ett 20 tals katter alla med sin egna personlighet och humör, märkte personlighet på de hönor som vi hade då jag växte upp etc
och alla djur verkade tycka om mig, de var lugna då jag kom in till dem (en del somnade till och med i knät på mig, skulle ett djur utan personlighet göra så tro om de bara följer sina instinkter…hmmm…nej

Brullebro
0

Åhem fy så söta! Om dem inte är söta, så vet jag inte vad !

Solaika
0

Inga Tovasockor ännu Rynkar på näsan

Does it become a walk?

/Ida

Asa-S
0

Såå Sööta. Man bara smälter när man ser de små sötnosarna. Jag går och väntar på två kullar med marsvinungar och de är ju oxå bedårande söta….men jobbigt att vänta…Flört

isafisa
0

oh så ött :D  ska ha små agouti och DEH bebbar om en vecka (hoppas jag..) :D  Längtar något förskräckligt, bebisar är ju nästan för roliga att bara titta på och pussas med :D

Djur1995
0

Dom är skitsöta!

//Cissi

Denna kommentar har tagits bort.
Pose-idon
0

#20 Visst är dom! Längtar du tills du får hem Georgia och Delaware? Glad

//Elin

enbartmalin
0

Nu svär jag lite diskret men f*n vad fina pose-idon

Hälsningar Malin

Pose-idon
0

#23 Haha Tack! ^^

//Elin

RoSa-RoSeN
0

Aaw! Vilka söta!! :D

vekan
0

Vad söta de är nu. Kyss

Pose-idon
0

Jaa! Min gullisar, usch vad jag saknar dom Tungan ute

//Elin

Solaika
0

Blir lika "aww-ig" varje gång jag tittar i den här tråden. O min envisa druvklase därhemma hon vägrar poppa ut bebisar till mig. SegTova!

Does it become a walk?

/Ida

Pose-idon
0

Hehe Tack^^ Men Tova då, reta matte sådär Flört

//Elin

Solaika
0

Eller hur! Lilla skitunge! O fortfarande inga bebisar enligt rapport från sambon. Hon blir mer o mer druvklase. Igår vägde hon 95 gram till skillnad från hennes vanliga 70-72

Does it become a walk?

/Ida

isafisa
0

#30 hoppas hon pluppar ut dem snart :D

ivanhoe81
0

#30 druvklase?? du menar väl tovaklase hehehe

hoppas de kommer snart

Solaika
0

Nu ska jag inte stjäla tråden o babbla om Tova.. men jag kan bara hålla med, jag hoppas verkligen de kommer snart!

Does it become a walk?

/Ida

Pose-idon
0

Hehe Tungan ute

//Elin