Bestämt kulltema
Nu har jag bestämt vilket tema nya kullen ska ha, det är baserat på: stjärnbilder. :)
Bebbarna är idag 4 dagar gamla och alla ser ut att vara hanar.
En ska stanna här med mig, en är tingad, och 2 är otingade :) Vet inte vilken som ska stanna, och därför vet jag inte vilken som är tingad än heller. Återkommer med info om det, när de blivit lite större :)
Såhär ser det ut:
* Pegasus, hane, Polar fox/Silver nutmeg
* Crux, hane, Red Eyed Honey/Saffron/Apricot
* Phoenix, hane, Nutmeg
* Dorado, hane, Dark Eyed Honey
Oh så fina namn :D Och fina ungar också självklart!
Men tackar :D Ja de är fina, skitsöta idag, synd att min kamera inte fattar det :S

Sötnötter! Underbara färger! Fullkomligen älskar nuttar!
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida
Gullungar 
//Elin
#3: Ja de är jättefina! :) Gillar också nuttar. =)
#4: Hehe, tack, ja de är sö söta så.. Ska ta nya bilder nu :)
//Elin
Sötnötter 
//Elin
Alla bebbar är vittecknade också 
Lite ändringar då ;)
* Pegasus, hane, Polar fox/Silver nutmeg vittecknad
* Crux, hane, Red Eyed Honey/Saffron/Apricot vittecknad
* Phoenix, hane, Nutmeg vittecknad
* Dorado, hane, Dark Eyed Honey vittecknad
Aaw, de är så fina allihopa.. Vill behålla hela högen 
Är helt såld på de små liven, verkligen söta och de har redan börjat utveckla sina personligheter :) Trots att jag redan haft en kull innan, så känns det som första gången på nytt ^^ Undrar hur många kullar det krävs för att jag ska vänja mig vid det här? :P

Crux eller Dorado vill jag ha 
#13 Visst får dom personligheter fort? Jag sa det till mamma och hon tyckte bara jag verkade konstig xD Men det är ju så. Man fasnar verkligen för sötnosarna 
//Elin
#14: Ja vi får se vem det blir för dig ;) Jag måste ju bestämma mig själv först… Och det är inte det lättaste kan jag ju säga! ^^
#15: Absolut, alla 4 har sina egna sätt och vis :) Fastnar? Jojjomen.. Jag är helt såld på de små liven.. :') <3
Fina namn och söta ungar :)
#17: Tack så mycket! :) Ska vidarebefordra den komplimangen till mamma Sunny :) Så blir hon nog glad ^^
Är inte längre lika säker på att alla ungar är vittecknade. Tyckte att jag såg det på alla igår, men idag hade åtminstone inte nutten några tecken på det. Dorado och Pegasus är jag inte säker på heller trots allt, deras färger är så pass ljusa så man ser inte riktigt. Så det får jag reda på imorgon förhoppningsvis ^^
Den enda som jag är HELT säker på att han är vittecknad nu, är Crux. :) Man ser så bra, för det bryter sig mot den röda färgen han har :) Nu kan jag iallafall räkna bort Apricot, för det är han inte ;)
Nope, här var det antingen REH eller Saffron. :)
En liten fundering.. Ikväll när jag kikade på dem, så såg jag att Pegasus hade två olika stora mörkare fläckar nere på ryggen/bakdelen. Kan han vara DPP? :O
För det var då inget väntat alls, kan jag ju säga. En fläck är alltså ganska stor, och snett ovanför den sitter en lite mindre. Vore ju spännande om något så ovanligt dök upp så oväntat! :)
Nya bilder på bebisarna finns i tråden "7 dagar gamla :)"