Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettallmänt-om-gerbiler
Läst 1231 ggr
tjoffsa
0

äntligen bättre bilder!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag köpte en ny kamera idag, så nu har jag tagit lite bilder på mina små vänner!!

tjoffsa
0

tussan! med spån på nosen

tjoffsa
0
Pose-idon
0

Sötnosar Kyss

//Elin

tjoffsa
0
tjoffsa
0
tjoffsa
0
tjoffsa
0
tjoffsa
0
tjoffsa
0
tjoffsa
0
tjoffsa
0
tjoffsa
0

brownie å lilla Moltas =)

oj de vart lite mycke bilder.

[Katteeen]
0

#12: Det kan ALDRIG bli för mycket bilder ;) Avundsjuk på dig som har en ny kamera nu, vilken modell köpte du? :)

Dina små skruttar är jättefina =)

Solaika
0

Lillen o Tjockisen? Heter de så? *fniss* Jättesöta är de iaf!

If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?

/Ida

Gerbilflicka
0

Fina! Skrattande

tjoffsa
0

#13..jag köpte nikon D40..den är billigare nu =) jag har jättedåligt med pengar egentligen, men jag kunde bara inte hålla igen mer… =)

"14 haha..nä. dom har fått de smeknamnen av mig..helt klart de slöaste knubbisarna här =)

#15 Tack Glad

[Katteeen]
0

#16: Okej, som jag hade tänkt göra då :) Har bara en känsla av att Nikon är bra, men det finns ju samtidigt en massa andra märken som inte är så pjåkiga de heller :) Blir svårt att välja… Hade tänkt sommarjobba och dra ihop pengar till en riktigt bra kamera! Längtar ;)

tjoffsa
0

ah! hoppas du kan köpa en senare då! det blev som mycket roligare ta lite bilder nu!

Pose-idon
0

Jättefina bilder som sagt! Lycka till med kameran Glad

//Elin

[Katteeen]
0

#18: Tackar :D
Säger igen: Dina gerbiler är ursöta Kyss

tjoffsa
0

#19. tackar =) jag ska försöka lära mig den nu också!

ivanhoe81
0

bra bilder på söta djur

men tyckte bilden på "andra tjockisen" såg lite hotfull med de lysande röda ögonen, o uttrycket "vad gör du här??" biffiga överkroppen etc, men det var bara en snabblick, bra bilder

tjoffsa
0

haha..a han ser rätt skräckinjagande ut! men världens snällaste =)

ivanhoe81
0

jag tror dig, men första blicken var bara så, men grym bild

RoSa-RoSeN
0

Oh, vilka urgulliga gerbiler du har!! Tyckte om zins färg, vet inte vad den heter =P. Men ändå, alla var supersöta! =D

tjoffsa
0

#25 Hon är BEW  (black eyed white) =)

vekan
0

Vilka sötisar du har! Och fina bilder. Kyss

MyTwiggs
0

Ååå vad fina! Vilka är släkt med mina sötisar?

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

tjoffsa
0

siameserna(storasyrrorna) första tjockisen (storebror), andra tjockisen (pappa) och zins (mamma) Glad

MyTwiggs
0

Ååå de är så söta och fina, och dehär flickorna jag har är ju så mysiga! Om man smackar lite så kommer de rusande för då vet de att det är dags för mat! Siwan är den som är mest framåt av dem men ingen av dem är på något vis reserberad. De litar på människor Skrattande De har nog haft en bra och trygg uppväxt!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

tjoffsa
0

oja, mycke pussar och gos har de fått =)  Siwan var min absolut största favorit här hemma =) hon sökte sig ofta till handen. så så mysigt!

RoSa-RoSeN
0

#31 Nämen gu vad sött!! =D

Witanii
0

hej! visst blir man glad när det blir bra foton!Glad jag är också nöjd med många av mina bilder! hon på bilden heter Shnipp!

RoSa-RoSeN
0

#33 Är de snor eller sår på nosen? Oskyldig

RoSa-RoSeN
0

Eller ser jag helt fel? Jag menar inget illa, men jag reagerar bara på bilder och vill veta allt xP

tjoffsa
0

jag tycker d ser ut vara lite snor

Witanii
0

hon var allergisk mot såg spån…Obestämd så hon blev sådär… och hon tappade hår runt ögat men det syns inte där! vi bytte sen till en sak som hette toa-lätt! Glad här är hon igen!

Brullebro
0

Söta dom e =)

ivanhoe81
0

vad är det för färgbetekning på "Shnipp" tycker att den färgen är väldigt fin och skulle gärna veta det till framtiden då jag funderar på att skaffa fler gerbiler till oss

isafisa
0

#39  är en agouti om jag inte ser helt fel :)

#11  oj så fin lilla brownie blivit :D Var så länge sen jag såg honom :) Sköter han sig ordentligt? ;)

tjoffsa
0

#40 jo, han sköter sig ganska bra. Han är en ricktig studdsig gräshoppa och det är så intressant hoppa ut ur lådan då locket är öppet tycker han. Älskar ärmar att krypa in i. Han har jättefin blank päls och bra hull! Men ibland rycker matte att han är en liten fjes..men jag tror det är Moltas som smittar av sig på honom för han är då den mesigaste av alla..men dock den sötaste!

Witanii
0

ja, färgen på Shnipp är väll lite sådär brun och svart spräcklig jag vet inte exakt vad färgen heter men i djuraffärer är det ju bara att säga brun, de förstår ju ändå! Flört

[Katteeen]
0

Schnipp är en Agouti, som isafisa sa. :P

ivanhoe81
0

tack så mycket, tror att vi fått något liknande på en av våra pojkar som vi var tvungna att införskaffa kvikt då det visade sig att en hona var en hane

Witanii
0

ja, hon är fin :) tyvärr är hon död nu…Gråter men jag tänker på henne hela tiden…såklart!Oskyldig ja, jag så att hon hade skrivit det där uppe, och mi8n mamma sa att det var en Agouti…Tungan ute jag hann inte skriva…

ivanhoe81
0

läste det att hon var död i en annan tråd, tråkigt lider med dig