"vad vore väl livet utan en kokosnöt"

Kanske inte mys men kokosnöt iaf:)

Åhh, var sött..! =) (vart kan man köpa kokosnötterna? Eller mankanske kan göra dem själv?)

Mina har jag gjort själv. Eller, själv och själv, det är väl pappa som fått offra sig:-P
#4: Hur? =)
jag har fixat mina själv. Fingerfärdighet och hammare + mejsel
Fast har man en borr eller nåt så är det nog att rekommendera ;)
bara öppna och gröp ur kokoset. Se till att tvätta bort det "slemmiga" som blir kvar innuti.

Hmm har du nån mer bild på sen som halvsover? Den ser ju ut som en DEH tkr jag.
hihi ska skaffa mej en nöt eller fler å fixa hemma :)

Vad mysigt alla ser ut att ha det :D
Finns inget sötare än sovande gerbiler ^^
Så sött!! :) Nu måste jag ju fixa en kokosnöt också! :P Men av egen erfarenhet vet jag att de är väldigt svåra att öppna… Hur gjorde ni på enklaste sätt?
Finns att köpa "färdiga" sas i djuraffärer .
hammare och stämjärn funkar prima om man är 2 :) eller skruvmejsel om man inte har ett stämjärn. sen får man peta ut innehållet med lämpligt redskap, typ kniv av något slag.

Casper o Nina är äntligen bundisar.. imorse hittade sambon dem med Casper liggande lite slött på sidan o Nina vilade huvudet på hans mage. Tyvärr hade vi ingen kamera då.. Men dom är gosar iaf :)

If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida
#18 hihi va sött!

Vilka gostroll det är på alla bilder :)
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida

Jag förstår inte hur du lyckas fånga dina gerbiler på bild när de ser sådär roliga ut Tassy, det är alltid då kameran är urladdad eller borta:P
aww, men 27 var väl mysig nötbild :D
#24 jo men de ser så ut mest hela tiden, vänta bara tills i morgon då du får träffa dem :P

Åh va söta bilder :D #0 det ser exakt ut som min gerbil Chicco :O
Meeen va gulliga =P Jag ska köpa en kokosnöt jag med =P
funderar på att göra det jag med och hänga upp i akvariumet hos min andra flock, om de nu vill ha den då de myser ihop sig under spånet
Mina gerbiler som har en kokosnöt, borde fotografera. 

Ska köpa kokosnöt i dag =P