Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettallmänt-om-gerbiler
Läst 1405 ggr
Brullebro
0

Nått kul ?

Ja.. Nu har jag tänkt lite.. Mina "görbiils" är lite uttråkade .. Jag försöker komma på nått kul åt dem.. Nått jag gör brukar va kul.. Men sen blir det tråkigt .. Så nu undrar jag om nån har nått tips ? Som era gerbiler tkr är roligt ?

vekan
0

Mina gerbiler tycker det allra roligaste är upptäcksfärder utanför buren. I buren är det roligaste att gnaga på toapappersrullar och att gräva. (Typiskt gerbiler. Flört) Någonting annat kul som faktiskt går att lära gerbilerna är agility, jag har provat på det lite smått. Den här

gerbilen har alltid fascinerat mig. Här kan du läsa om hur du går till väga. Glad

Brullebro
0

#1 Jag har tänkt på agility =P Det där måste vart en mekanisk gerbil ? :S Det var HELT otroligt ! Jag måste prova det =P

Brullebro
0

#1 Justja, glömde säga att jag inte kan öppna nått som har med zoonen att göra =S skit skumt.. Men.. Jag vill ju veta =(

Pose-idon
0

#1 Jäklar vilken gerbil xD

//Elin

Brullebro
0

#4 HAHHA eller hur ?

vekan
0

#2 och #3 Ja, helt otroligt Förvånad

#3 Det fanns visst en artikel härinne också. Glad

Agility

Brullebro
0

#6 Va bra =P Saken är den att mina gerbiler är inte så värst tama ännu.. Har haft dom ganska länge .. men jag har vart lat och inte orkat.. Men kan jag ändå försöka få ut dem ur buren och bara låta dem få leka (i en "låda" förstås) ?

filuraren
0

Har sett den videon på Burmesen (är det de :P??) förr! helt otrolig gerbil..tror det första lååånga hindret är 30 cm.

RoSa-RoSeN
0

Jag har tränat agility i 1 och en halv vecka nu (typ) och han kan hoppa hur bra som helst! han hoppar ungefär 10 cm =) De är en början iaf ;D

Brullebro
0

#9 Hur har du tränat ?

Pose-idon
0

#8 Tyckte det såg ut som en Siamese jag…:P

//Elin

Thom
0

Köp ett torvblock och lägg in i buren! Då gräver dom gångar ända tills torvblocket har blivt söndersmulat! Det fungerar hur bra som helst! Skrattande

Brullebro
0

#12 Ok =P Va smart .. =P ska kolla upp om vi kan köpa det.. nån gång ;P