Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettbilder-berättelser
Läst 672 ggr
Gerbilflicka
0

Polar fox bebisar!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det verkar ga battre den har gangen, for nu ar kullen som Obelix' Ailani fick med Orion's Vätte 4 dagar gamla. De var 7 fran borjan men en dog tyvarr forsta natten… nu ar de 6 friska sma bebisar. Tror det ar 2 killar och 4 tjejer men jag har inte velat peta pa dem for mycket nu i borjan sa jag vet inte sakert. Flört

Gerbilflicka
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Pysslar med bebisarna

Pose-idon
0

Sötnosar Kyss När föddes dom? Glad

//Elin

tjoffsa
0

grattis!! rena baby boom tider nu!

Gerbilflicka
0

De foddes den 5/3, bilderna ar fran samma dag. Nu ar de alltsa 4 dagar gamla sa faran att alla ska do som forra kullen ar nog over. :)

RoSa-RoSeN
0

Vilka sötnosar! =D

Brullebro
0

Grattis =P Kul med bebbar då?

Pose-idon
0

#4 Men borde dom inte vara 4 dagar då? Min är födda samma dag, och jag räknar iallfall dom på dag 4 nu..?

//Elin

Angelclaw
0

aaaw sötnosar :D

//Tess

Sajtvärd på Motor

Medarbetare på: nattsudd och gerbiler

[Katteeen]
0

Aaaw, är alla tingade? Skulle kanske vara intresserad av en hane att använda till aveln Glad

Gerbilflicka
0

Jag ska behalla en hona hade jag tankt. Resten ar troligen till salu, men ingen till avel tyvarr.

Pose-idon
0

Vill bara säga igen att dom är jättesöta, ser att en är ute på egna äventyr på #0 Flört

//Elin

[Katteeen]
0

#10: Okej, jag kom på sen att jag kanske skulle fråga det först ^^ Det var synd..

Gerbilflicka
0

#12 Det beror saklart pa djuren och situationen ocksa, men i regel ar det for att forsvara overavel och "halla i" mina gener. Nar jag slapper pa avelsdjur brukar det tyvarr innebara att deras ungar hamnar precis overallt, och det har forstort mycket for mig ocksa. Obestämd Vi kan ju alltid prata mer om saken och sen se hur ungarna utvecklas och sa, men jag vill inte lova bort en liten bebis till avel.

[Katteeen]
0

#13: Det kan jag absolut förstå :) Mina bebisar säljs också först och främst med avelsförbud :)