Hur gammla är dina gerbiler?
Hur gammla är dina gerbiler? Om du har jätte många så kan du skriva den yngsta eller äldsta
Och lägg gärna in bilder på dom/den också =)
Mvh.Lina

Mina yngsta är 34 dagar(nästan sex veckor) idag :D
Och den äldsta är 2½ år ungefär, hon är den piggaste av dem alla (förutom Cosmo då, men han räknas knappt! ^^)
Disa, Hollywood's gerbiluppfödning
Äldsta är Flingan - 2 år & 9 månader
Yngst är H-kullen med sina 10 dagar
- Ida
Omplaceringsdjur - Ja Tack!

Mina är ungefär 2 år :) det är Ella , månadens gerbil februari, och hennes syster.
MVH Emmy/ cikorias.blogg.se
[kaniner och gerbiler]

Mina fyller ett år den sista mars, och så har vi en kull som väntas i dagarna.
A dog may be man's best friend, but the horse wrote history.
Äldst av mina är bröderna Rufus och Gus, de fyller ett år den 13:e mars :) De yngsta är småfröna ur Frukt och bär-kullen som är 7 veckor och 2 dagar gamla :)

Min gerbil tjej blir tre år i sommar, och jag undrar om det
är försent att skaffa en kompis till henne :(
Mvh Vinetta
Min äldsta är Foxy, hon är 19 månader. Dom yngsta är 5 veckor imorgon =)
#8 Nej, det är inte alls försent. Skaffa 2 bebisar, helst inte äldre än 6 veckor, och sätt dom i en delad bur =) Du kan säkert ta hjälp av en uppfödare i närheten med ihopsättningen, vart bor du?
Mina äldsta är 9 månader på Torsdag och mina yngsta är -2 dar. Men om man räknar dom som finns så är dom 5 snart 6 månader 
//Elin

Min äldsta, Isulas är snart 3 år och 4 månader, medan de(n) yngsta föddes idag :)
Jag har två gerbiler, 1 ½ år gamla. 

Mina är 3 och ett halft :)
Filur är 2 ½ och fikon är 1 ½ :-)
Äldsta är Jaguar och ferrari 1 år och 5 månader, yngsta är sentiment ca 2 månader och 2 veckor

Äldsta är humle med 2 år och 7 månader, sen har jag två bebisar som föddes igår. Bortsett från dem är Thebe yngst med sitt knappa halvår:)
Uppdatering: Dom äldsta är ca: 1½ år och dom yngsta är 4 dagar 
//Elin