Mina älskade gerbilbrudar!
Här kommer bilder på mina härliga gerbilbrudar Siwan och Rutan som kommer från Ädelstenens uppfödning 
Här har ni Siwan! (Lilla kroksvansen) 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
söta töser du har, de ser att vara lyckliga
Vilka coola tjejer! Alskar Siwans ansiktsuttryck. 

Vilka sötfisar! ;D
Jag är så glad för dem! Det är inte lätt att ta kort på de små liven, men jag har en ny systemkamera som nog ska kunna ta lite bra bilder framöver.. De här två bilderna tog min syrra med nya kameran idag :)
www.mytwiggs.com
Gosmajor! Åhh! Älskar colourpoint 
//Elin

Å å fiina dom e!! va stora de blivit =) saknar do såå mkt!!

fler bilder =)

vad är det för kamera du använder?
Gud vilka fina tjejer! :) Och så stora de har blivit! :D Verkligen kul att ha följt deras uppväxt härinne :)
Åååh så stora och vackra de har blivit! 
Vilka fina bilder på två söta töser
Jag ska ta fler bilder
Jag har en Canon EOS 1000D 
www.mytwiggs.com
Åh så fina damer!!
tycker att bilden på Siwan borde ha varit med i feburari månaden
hon ser ju totalt oskyldig ut (försöker att se ut som om hon vore det iallafall
som jag skrev högre upp du har helt underbara djur
Vilka sötnosar! 
Tog några nya kort på Rutan. Hon är en linslus! 
www.mytwiggs.com

supercharmiga damer och jättefina bilder 
/Sanna
medarbetare på Nattsudd och TV
Såå fina! :)

*snyft* Å så fiiina!!!
# 21 Du vet att du är varmt välkommen att hälsa på dem här
Jag bjuder så gärna på fika och gerbilgos 
De är så älskade, Rutan och Siwan 
www.mytwiggs.com

ja herregud blir saknaden för stor kommer vi och kidnappar dom hehe =) jag har några bilder på dom när de va små som jag ska ta och framkalla här nån dag! så ska jag skicka iväg dom till mina köpare! kan va roligt att ha!

Sååå Söööta! Fina tjejer!
Dom är jätte söta
Älskade bild #17 såå söt!

Rutan har mammans ögon. otroligt fin!
# 23 Det vore så kul att få bebisbilder på flickorna! Ni får inte gerbilnappa dem, då blir jag så ledsen. Ni kan trösta er med att jag tror att de trivs hos mig. De har blivit så stora och fina
Rutan kanske skulle kunna göra sig väl på utställning? Jag kan inget om sådant, men det vore kul 
www.mytwiggs.com

det tror jag säkert de gör!! jo, testa ställa ut henne, jag har inte ställt ut stora syrrorna än men jag tor de är rätt fina. jag måste testa ställa dom en gång iallafall. kruxet är bara det att de är samma färg och samma kön =/ hm.. svårt se skillnad om man inte är van.
Kul! Jag ska forska lite i det! jag har ställt ut råttor, och jag antar att det är samma principer som gäller?
Kul det ska bli!
www.mytwiggs.com

djuren är ju reggade där, men tror du själv måste vara medlem. hoppas bara registeringsbevisen/stamtavlorna kommer snart. det kommer ju vara utställning i gbg nu i slutet av mars. men annars finns ju många andra tillfällen. vet inte hur det är med drive in utställningar..då kanske man inte behöver va medlem? vet inte säkert. de flesta utställningarna är ju i sthlm.
Jag ska försöka läsa lite om hur det funkar 
Självklart ska jag bli medlem, jag har bara inte hunnit ännu. Det gör ju till när man har Gerbilsötisar!
Stockholm är nog de lägligaste utställningarna för mig.. 
www.mytwiggs.com