rastgård
har tänkt göra en rastgård till mina gerbiler av några flyttkartonger, så vad har ni för förslag på vad jag ska ha till dom i den? :)
och ni får gärna lägga upp bilder på era rastgårdar om ni har, så jag kanske får några idéer från dom ;)
Jag har 2 flyttkartonger med ett brett rör som jag får inahanden igenom till mina som rastgård. Kom ihåg att sätta så det blir så högt som möjligt, annars vill vissa rymma *hrrm saga och julia*.
jag har massa rör, krukor, små leksaker, lite grejer att klättra på, stenar, en lite tjockare pinne och nån stubblikande grej. I ena delen har jag hö på golvet och den andra delen har jag spån. inte jättemycket men så att det täcker golvet, här kommer en bild på ena delen.
//Elin

okej, den är jättefin :D
behöver man ha nåt galler ovanpå lådorna eller funkar det bra om det är utan? :P
Jag har inget galler, men min är gangska hög och väääldigt rolig så ingen vill därifrån 
//Elin
#1 Är det silver tejp där? eller är det något annat? syftar på det gra bandet XD
Det var en bro med silvertejp, men tog bort den eftersom den var "lite" sönder liksom 
//Elin

#4 haha okej :P

Jag ska ta kort på min SAMLA-bur när jag har inrett den. Jag ska använda den som rastgård åt mina små pojkar :)
Det är inga flyttkartonger, men du kanske kan få inspiration ändå? :)
MVH Emmy/ cikorias.blogg.se
[kaniner och gerbiler]

#8 okej gör det :) jo säkert får jag :D
#6 Okej, är inte det farligt för dom? silvertejp är väll giftigt?
#10 Inte vad jag vet, det har ju inte hänt nåt med dom när dom har gnagt på tejpen…
//Elin
#10 okay.