söndergnagd duna
när jag tog mina gerbiler så hade jag dom tillförst i en duna men så började dom gnaga sönder den där man har vattenflaskan så jag köpte ett akvarie till dom istället. men nu skulle jag ha användning för dunan igen så finns det nåt sätt att fixa hålet så dom inte kan fortsätta att gnaga på hålet så det blir större?

Tillfälligt kan du sätta silvertejp iaf. Sen hålla lite koll, börjar de käka på den så kan man testa att byta tejpen. Funkar det ändå inte har jag inget riktigt bra svar just nu, ska fundera på det.
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida
#1 Kan bara hålla med Ida! Funkar endå inte dunan så skulle jag rekomendera att ha ett till akvarium.
Mvh Ida

#1 & #2 okej jag ska testa med det :)
#3 Gör du så! :)
Mina galningar älskar att gnaga på silvertejp 
//Elin

#5 okej, får hoppas att mina inte gör det :P
ursäkta om jag snor tråden lite men jag har en duna som jag skulle vilja flytta vattenflaskan på, så jag har bara en fråga är silvertejp / vävtejp ofarligt för gerbiler att bita i (tänkte på klistret som är på tejpen
ska ju bara ha den provisoriskt tills jag får tag på ett akvarium att ha dem i
just nu måste jag passa våra töser så de inte fyller över flaskan med spån
då de älskar att plöga sig igenom spånet lika mycket som joakim von anka älskar att plöja genom pengar så vill jag ge dem det nöjet, men fastnar på vattenflaskan i dunan
de har boet under platån som sitter i o där är det helt utgrävt
obs att jag skrev att jag bara har den här tillfälligt o vill flytta vattenflaskan