Fixat till gerbilerna
Idag har jag "storhandlat" till gerbilerna. Jag köpte: En hylla (3 hyllplan) så köpte jag 2 flyttkartonger som blev en rastgård (29kr Ikea) och Toa-lätt strö som man tydligen ska ha när dom får bebisar. Så köpte vi: Kamerastativ, iskuber, ny kolsyrepatron, post-it lappar och tavelram. Lite OT men endå
Det vart jättebra med hyllan, den står det akvariumet stog förut, akvariumet står ovanpå kaninburen.
Här kommer en bild med hyllan:
//Elin
Va fint :D Åh älskar dina tapeter :D
#4 Tack 
//Elin
Vill bara säga att alla älskar Rastgården, Hope och Charm vill inte ens upp ur den 
//Elin
Haha , kunde just tänka mig att damerna ville vara där för alltid =)
Fint du har fixat !
#7 Tack, ska släppa ut dom nu eftersom dom ätit o allt 
//Elin
*putt*
//Elin
Jätte smart att ha en rast går :P Ska försöka gör en liknande på slöjden. men den ska nog va typ 1x1 meter eller nått :S
#10 Gör det, det är jättebra, då har man mera "koll" på dom- kom ihåg att göra ett lock om du har en ganska låg så dom inte rymmer^^
Oj vad städat det var i mitt rum på den bilden
hehe
//Elin

Vad fint! =D
Awh tack för tipset ;P Hahaha x)
Snyggt! ;D

fint!,
i hyllan står det en (genomskinlig) låda, bor dina gerbiler i din ? :)
#15 Japp, fast just nu bor dom i en mindre då dom inte bor "hemma" 
//Elin
Vad fint du har fixat! 
Va kul! :) Kopte sjalv en ny lagerhylla till mina akvarium for inte sa lange sa jag har tva som matchar nu… hehe. Kanns himla skont faktiskt.
1# Ååååå älskar det ! :D
Va fint du fixat :)

vad häftigt att dom bor i en sån låda :) , hum, vad skulle jag säga, trivs dom i dem, för dom lådorna är väll inte så dyra ? :D
#21 Dom trivs jättebra
Bara dom får komma ut ibland och blir sysselsata, annars gnager dom…
//Elin