Okänd färg!
En av flickorna ur kullarna med de 10 systrarna har en farg jag inte kan satta fingret pa annu. Troligen loser det sig sa fort hon far sin pals men jag vill garna ha lite forslag fram tills dess.
Mamma ar Aa C- EE GG Pp
Pappa ar aa chmchm EE GG PP
Det enda jag kan tanka mig ar att det ar en colorpoint eftersom gammelmorfar till dessa ungar bar pa chm. Det kan ha forts over till morfar eftersom han ar valdigt ljus. Men; Om nu mamman bar pa chm, borde inte fler ungar an 10% bli colorpoint nar det ar 50% chans for colorpoint da?
Fotade flickan brevid sitt agouti-syskon for att visa hur ljus hon ar. I den har kullen skulle det alltsa bara komma black och agouti. Hon ar varken eller. Nagra forslag?

Riktigt söta är dom iaf !

Det kan nog vara en burmese ändå :)
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida
Jaha ja. :) I sant fall kanske nagon ar intresserad av en burmese med 25% svensk, 25% estnisk, 25% dansk och 25% finsk stam? XD Garanterat inte lika mycket "i smeten" som de andra colorpointsen ar. Alla ungarna ar forresten barare.

såå söta !
Jätte söta
Naw vilka sötisar :) Grattis.

har den mindre päls än syskonet på den sista bilden? tycker kanske det ser för mörk ut för att vara cp agouti…kanske en ljusare variant av agouti då??

himmlans söta e dom =)
jag tycker nog det är väldigt likt en CP agouti, se bild här

a, det kanske är det, tiden får utvisa. =)

Jag tycker oxå den ser mörkare ut än på länken Tassy. Men det kan säkert variera i hur mörka/ljusa de är.
Does it become a walk?
/Ida
Jag fick se bild pa cp agouti-bebisar och de var otroligt lika. Hon har lite gra-gul pals. Hon ar absolut inte bara en vanlig agouti som blivit lite ljusare.

du har inte sett cp ögon då?

Jag tyckte mig skymta cp-ögonen på en bild förut så visst är det möjligt.
Does it become a walk?
/Ida

mm såg lite ljusgrå fjun på huvet på den sista bilden. du får visa nya bilder =)
Jag sag absolut inga cp-ogon, haha. 

är det inte det på bild nr 2?
Jovisst, men jag sag det aldrig pa riktigt.

hehe okej!
Jättesöta djur iallafall :D
//Elin
#24 Haha ^^ Men var hon/hon(?) inte ur kullarna med 10 flickor? 
//Elin
Haha, jo… men han ar sa sabla liten. Sa jag vet inte riktigt vad det ar annu faktiskt… vet bara att "han" inte fick nagra brostvartor nar alla andra tjejerna fick det. Ser fortfarande ut som en flicka i ovrigt men… ja… vi far val se, haha.

haha, men gud så söt liten!!

kan vi inte få se en bild upprfrån ungen? är så nyfiken på hur den ser ut =)
#29 Sötiis 
//Elin
oh så söt :D
Kan det inte vara en light agouti, tycker det som ut som en agouti, fast ljusare.
//Elin
#32 Han ser absolut inte ut som en agouti, han ar gra-gul. Inte det minsta rott eller brunt i palsen.
#34 Okay… Men tyckte det på bilden iaf :) Hoppas ni hitta färgen!
//Elin

vilka små sötnosar
/Sanna
medarbetare på Nattsudd och TV

men det borde väl vara cp?
#32..iså fall är det inte light cp agouti de är mycket ljusre än så. (om det är cp?) men du mena väl kanske bara ljus agouti?
#34, nån aning om vad det är då?
Colorpoint agouti helt enkelt. :)