Jag får köpa!
Jag har lyckats övertala mamma och ska nu få köpa 3 gerbilpojkar. Fast det beror på om uppfödaren vill sälja 3 st till mig samtidigt men det hoppas jag :)
Villkoren är att:
- Jag tar tåget och hämtar dem helt själv.
- Jag städar rummet oftare.
- Jag köper 2 SAMLA-lådor att ha när vi åker på semester (mamma och pappa är trötta på att bära akvarium).
Nu undrar jag: Skulle ni ha 3 gerbiler i största storleken på SAMLA eller är det för litet? Jag har ingen koll på mått. De kommer bo där någon vecka i sommar när vi åker till Öland.
Jag är superglad! Min pappa vet inget än, han vill absolut absolut inte ha några fler djur i huset men min mamma var så otroligt underbart snäll och tillät mig att ha några till.
Han kommer inte få säga ifrån iallafall, mamma har lovat :) Ville bara skriva av mig och fråga en fråga!
MVH Emmy/ cikorias.blogg.se
[kaniner och gerbiler]
Åhh vad kul! Grattis :D Jag tror det ska funka med 3 i en samla. 
//Elin

Härligt! Jodå, visst funkar det utmärkt med 3 gerbiler i den största samlan.
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida

Okej. Tack för svaren! :)
[kaniner och gerbiler]
GRATTIS!!
Grattis :D Hoppas de går bra :)

Tackar tackar :)
[kaniner och gerbiler]
Vad roligt att det gick tillslut. 

Ja, jag är överlycklig. Jag ska hämta hem mitt andra akvarium nästa vecka och sen ska jag flytta in mina nuvarande gerbiler i det. Sen får pojkarna bo i ett som är större eftersom att de är fler :)
Ska bygga massa roliga leksaker i helgen! :)
[kaniner och gerbiler]

Absolut, det ska jag! :)
Jag ska nog leta efter virke och sånt redan imorgon och bygga lite smått. Älskar att fixa egna saker till dom, det blir så himla.. personligt :P
[kaniner och gerbiler]