Kan jag .. ?
Hej, jag har två ca 5 månaders hanar, som jag idag satte ihop med en 6-7 veckors hane. (Avdelat med galler)
Dom går och "snuffar" på varandra hela tiden och verkar verkligen gilla varandra, och dom verkar verkligen vela vara tsm. Jag har haft den tsm sen 17.00 ungefär.. Som just nu är för ca 2 h & 30 min sedan..
Kan jag tabort gallret redan nu, fast man egentligen ska hadet i veckor? Dom verkar ju verkligen gilla varandra..
Väldigt glad för svar, hjälp mig snälla ;/

Eftersom det är hanar och den lilla är så ung så kommer det troligen gå utmärkt. Ta bort gallret du. De stora kommer att nosa o jaga den lilla lite men så länge det inte är bit o bollande så är det lugnt.
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida

Hoppas att det går bra! :)
MVH Emmy/ cikorias.blogg.se
[kaniner och gerbiler]

Han är jättesöt :) Lycka till med ihopsättningen :)
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida
Tänkte bara säga att det gick perfekt! Dom bygger och gräver redan tillsammans! :D

Hur söt som helst!
Åh, vad mysigt :)
MVH Emmy/ cikorias.blogg.se
[kaniner och gerbiler]
Jag släppte ihop filur med fikon redan efter 10 minuter. med en arbetshandske brevid såklart
Överlycklig ;')
Tudor (som lillen får heta) har redan hoppat upp frivilligt i min hand, :')
#11 tänk om fikon ville det….Grattis!
tackar! :D
När jag flyttar på något i buren kommer han och klänge på handen, "håll mig!"
Jag är helt chockad :| <3 :'D

Vad bra att de gick bra :) Han är jätte söt!
Tack! :D
Bra att de funkar tillsammans :) Det brukar ju sällan vara några problem med hanar, det är bra :)
Jättesöt är den lille busen ;)
Tack! :D
Säder med att klättra gjorde mina Julia när hon var liten också, tyvärr slutade hon med det eftersom hon vart äldre, hoppas din fortsätter. Föresten är Tudor och Julia lika, fast Tudors grudfärg är Black och Julia grunfärg är Slate 
//Elin
okej :D
Åh, vad mysigt att få bo tillsammans!