Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettot-fiket
Läst 432 ggr
Solaika
0

OT - varning för Livsprognos.se

Stor varning för Webbsajten Livsprognos.se som har på kort tid blivit ett av Sveriges mest anmälda företag. Massor av konsumenter känner sig lurade av bolaget som påstår sig kunna räkna ut hur gammal du blir.

Dottern till en medlem här på iFokus åkte på det igår. Hittade länken nånstans och sedan var det typ bara starta. Hon trodde det var mer en skämtlänk, lite frågor om motion och så.

Idag fick hon en räkning. 249 kronor!!!

http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=106&a=464876

Varna gärna för det på era sajter! Tydligen finns Reklam för Livsprognos.se på många sajter som Lunastorm och Facebook.

Samma varning gäller för www.fvab.se (Bilvärdering)

Läs mer:
http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=763&a=461660

Reklamen har tydligen funnits här på iFokus!

Flera medlemmar på Hittekatter har åkt på dyra räkningar nu!

If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?

/Ida

filuraren
0

fy för sånt Obestämd vilket luredrägari!!!!!!

Louen
0

fy :s
bra att man får en varning ialla fall!

Pose-idon
0

Men alltså, borde det inte stå att det kostar pengar. Det måste dom väll skriva ut? Förvånad

//Elin

emwa
0

usch vilken sida isåfall! hemskt när dom gör så.

MVH Emmy/ cikorias.blogg.se
[kaniner och gerbiler]

Motalavikens
0

Hmm det där med att kolla bilvärdet gjorde min sambo *mutter*

Kommer inte ihåg exakt vad det var vi fick räkning på men jäklar vad arg jag blev …

Blir så arg att det inte står klart och tydligt att det kostar , annonserna som oftast syns med att kolla bilvärdet är ju tex bara en ruta där man skriver bilnumret , inget mer , ingen info osv ..

BLÄ för dessa företag !!!

Xanon
0

Jag åkte på det där… Det står innan man gör testet att det kostar och hur det fungerar, men det är väl inlindat. Har du tryckt på knappen så har du godkänt villkoren. Sen i räkningen som du får hem så står det från vilken dator och vilken tid som man "accepterade" villkoren, så det finns inga kryphål.

Skitstövlar är vad det är, framför allt för mig som är arbetslös, fattig och tyvärr väldigt nyfiken. Skrikandes

A dog may be man's best friend, but the horse wrote history.

Pose-idon
0

Usch vad långt att ta så dyrt för att halvt ljuga Skrikandes

//Elin

Hamzter95
0

Vad dåligt att bara ljuga sådär men om det inte står och man fyller i nån ruta och accepterar att man betalar så är man inte skyldig till det ju?!? Förrästen så kan man ju inte räkna ut hur gammal man blir så ingen mening att göra det men kan ju vara för skojs skull.