Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettallmänt-om-gerbiler
Läst 630 ggr
[Katteeen]
0

Björn och Daidai...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

….sitter nu tillsammans :) Och de trivs redan så bra ihop. Daidai fyllde 5 veckor idag och eftersom Björn hade suttit ensam ett par veckor (pga att Popsys 2:a kull är på väg, ville inte riskera en 3:e kull och ha honom kvar längre) så satte jag ihop dem, hade inte hjärta att ha Björn ensam speciellt länge till.
Och jag kan säga att det har inte krånglat alls! :) Daidai vill alltid följa efter Björn och sitter/ligger gärna och myser under pappas stora mage ;) Haha, blir alldeles varm i hjärtat när jag ser dem tillsammans igen :) Björn är åter lycklig, och jag tror Daidai uppskattar pappa Björns sällskap istället för mamma Popsys och 4 tjattriga systrar ;) Dessa är till salu, och de är helt underbara <3

[Kajost]
0

Vad sött!! :)

RoSa-RoSeN
0

Dom är ju jätte söt tsm! =')

[Katteeen]
0

#1 och 2: Tackar ;) De är verkligen dundersöta ihop, synd att det inte går att fånga på bild bara :P

emwa
0

Åh, vad sött! Det är så underbart när gerbilerna går ihop så lätt och blir bästa vänner. Och riktigt fina var dom båda två! :)

MVH Emmy/ cikorias.blogg.se
[kaniner och gerbiler]

Katter3
0

Vad fina de är!

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

[Katteeen]
0

#4: Hihi, ja men Daidai är ju inte dirket känsmogen än, så det hade förvånat mig mer om det hade kånglat :) Tack, de är goa mina pojkar :)

#5: Tack! :) Ska hälsa dem det, så blir de säkert jätteglada ;)

Solaika
0

Det verkar oxå som att hanarna kommer ihåg sina ungar ett par veckor. Det går alltid lätt att sätta sönerna med pappan och de verkar alltid glatt igenkännande :)

If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?

/Ida

Glader
0

Så söta dom är  tillsammans ! :)

Pose-idon
0

Gullfisar :)

//Elin