Nya bilder på Kull 1.
Åhh vad söta
Haha, söt hund 
//Elin

Åh, så otroligt fina! Hunden också :)
MVH Emmy/ cikorias.blogg.se
[kaniner och gerbiler]

Åååh! Dom är ju så himmla SÖTAA!!! Och så lilla Cornelia vill ju också ha uppmärksamhet =P
Tack alla :D <3 Och ja, min lilla Cornelia (hunden) är en liten prinsessa
Åtminstone tror hon det ;)
Sötnosar! ^^ <3
Disa, Hollywood's gerbiluppfödning

Nej men gud så söta! 
Mvh Vinetta
Oj, undrar vad som hände med bild nummer 7, ser ju inte riktigt klokt ut :S Aja, försent för att ändra..
#11: Tack :D
#12: Hihi, man tackar :)
#3 Vilken gullig bild! 
#14: Hihi, ja, Popsy tyckte väl det var bäst att visa vilken bra mamma hon är medan jag tog lite bilder.. Hon kanske vet att de hamnar härinne ;) Hehe, nejdå, tyckte bara de var så söta så jag skyndade mig med kameran :)
Nu längtar jag ännu mer tills jag får bebbar 
//Elin

#16 Ja, jag med!
A dog may be man's best friend, but the horse wrote history.
#16 o 17: Jag med X)
Har ju denna kull, men längtar tills de andra 2 kommer också :) Popsy skulle ha fått bebisar igår, men det blev inget så hon håller väl sig ett tag till eftersom den första kullen bara är 4,5 vecka gammal. Det konstiga är att hon har haft dräktig-mage ett tag nu… Vet att hon är dräktig.
Och Sunny då, hon har gått upp i vikt och hon ser lite mulligare ut, men det är inga jättestor skillnad på hennes storlek… Det är mest vikten som talar för att hon antagligen är dräktig :)
Hoppas verkligen på det, isånafall kommer bebbarna imorgon/natten mot tisdag. :)
Och Popsy verkar ju vilja vänta lite till så det blir spännande att se när de kommer ;)
#18 Oh så kul, det blir en riktig babyboom hos dig! :D
Disa, Hollywood's gerbiluppfödning

ÅÅh va sööta Å^^^<333 Lööv sötisar ^^ söt hund också O.o xD

Så söt dom är ! :D
#19: Jaa :D Jätteroligt :) <3
#10 o 21: Tack så mycket
De är så goa så, idag har de tittat på tv med mig. Litchi somnade i min famn medan alla andra sprang omkring och busade ^^, <33
Sötgrisar! 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Vilka gulliga bebbar
Och Cornelia såklart
Längtar tills min första "armé" kommer. Då kan vi dra ut i krig mot dig 

//Elin
VACKRA!
#23, 24 o 26: Hihi, tackar alla tre ^^, De är så otroligt vackra, fattar inte att det är lagligt att vara så söt X)
#25: Mjodu, visst kommer nog din första armé snart, men ni kommer aldrig vinna över oss
*mohaha*
#27 Säg inte för mycket du 
//Elin
#28: Jag kan vara lugn, vi vinner bebiskriget, men ni kommer nog vara värdiga konkurenter ;)
Haha, nej nej nej, mina barn ska inte kriga alls, så var bara lugn 
#19 Dina kommer jue ha flyttat hemifrån när mina kommer typ 
//Elin

putt för sötungarna!
MVH Emmy/ cikorias.blogg.se
[kaniner och gerbiler]
Åh, vilka sötisar!! :D Hur gamla är dom nu?

#30 längtar tills dina bebbar kmr eli:P
#33 Jag med ^^ Skulle du köpa från den kullen då eller? :]
//Elin

#34 japp eller från julias kull, spelar inget roll men helst julias eftersom att hon har en cool färg som skulle bli fin att avla fram
#35 Men vi tar det på PM eller nåt :]
//Elin