Söderhamn - Stockholm(Kista) 14 februari?
Hej
Jag ska få ner 2 gerbilhanar från Hälsingland. Det var ienkligen så att transporten skulle gå den 7 februari, men nu har ägaren blivit sjuk så dom kan inte komma hit. Är det nån som bor där uppe och ska på utställningen med Sgs den 14 Februari som åker förbi Söderhamn och kan tänkas ta med dom? Isåfall så PM:a, skiv i tråden eller mejla: gerbil@fortunas.se
MVH Elin
//Elin

Tassy åker ju från Färila utanför Ljusdal. Vet inte hur hon transporterar sig men hör med henne.
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida
#1 Okay, hoppas hon kan ta dom då 
//Elin
*putt*
//Elin
Blev det inget med Tassy?
Disa, Hollywood's gerbiluppfödning
Vet inte, hon har inte svarat än.
//Elin

Hon har besök av det andra könet så hon kommer nog inte in på ett par dagar till. Ha lite is i magen :)
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida
Jahaa ja ;P Ja då får man nog vänta :P
^^ Då vet vi
Men då kommer hon nog in om några dagar, så får vi se 
//Elin
*putt*
//Elin
Hade jag inte fått rejäla problem som förhindrar min resa så hade jag kunnat ta med dem, men tyvärr kommer jag nog bli illa tvungen att ställa in 
#11 Åhh vad synd, så du kommer inte på utställningen? 
//Elin
*putt*
//Elin
Tyvärr ser det ut som om jag inte kan det, så vida det inte sker nåt mirakel 
#14 Åhh, stakrs dig Tassy! :(
//Elin
#15 ja, det ställer ju till ganska stora problem eftersom jag hade en hel del saker att ta hand om på sgs utställning, jag försöker febrilt lösa detta, men vad gör man när CSN strular och man vaken har pengar till mat eller hyra?
en resa till stockholm kommer att kosta mig ca 1000 spänn.
#16 Stakars dig :( Men hoppad det löser öfr dig, så kanske du kan komma på nån annan utställning..?
//Elin