Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettot-fiket
Läst 1356 ggr
Glader
2009-02-02 13:44
0

OT ! Användrarnamn

Varför heter ni just erat användarnamn ? 
Faktiskt rätt roligt att läsa om ;)

Jag heter Glader för att jag hade väldigt dålig fantasi den dagen jag skulle bli medlem, men jag kanske är en rätt glad prick ändå :P

[Tassy]
2009-02-02 15:34
0

Jag ville ha ett nick som jag associerar med djuren, och efter att ha gett upp tankarna på något med päls eller svans så blev det tassar jag fastnade på, och efter mycket trixande så kom jag fram till "Tassy" Tungan ute

[Kajost]
2009-02-02 15:39
0

Jag valde Kajost för i skolan så har vi inloggning till vra användare. Och då har dom satt ihop dom tre första från förnamnet och tre första från efternamnet. Och eftersom jag heter Kajsa Österling så fick det bli Kajost, för Öst går inte.

Och då ville jag ha samma! :):)Flört

tjoffsa
2009-02-02 15:53
0

jag valde tjoffsa…har jättesvårt komma på nå bra..men min kära sambo burkar säga "min tjoffsa" hehe..så därför blev de det..

Solaika
2009-02-02 15:59
0

Solaika, eller egentligen Zulaika (uttalas lika) är en tårta. Det talade min far om för mig när vi skulle namnge en kull kaninungar som vi fick på den tiden jag födde upp kaniner. Min favoritunge i den kullen fick heta Solaika och sedan dess har jag använt nicket. Sen passar det ju bra nu då eftersom jag är Sajtvärd på Bakverk.ifokus.

If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?

/Ida

Xanon
2009-02-02 16:00
0

Satt i skolan och tittade på periodiska systemet och upptäckte ämnet xenon, men det var upptaget när jag skulle bli medlem på någon anna sajt. Så det blev Xanon, vilket är mitt nick på de flesta ställen.

A dog may be man's best friend, but the horse wrote history.

[Kajost]
2009-02-02 16:13
0

ok kul att veta!

[Katteeen]
2009-02-02 16:49
0

Jag heter Katteeen för att min älskade katt (som nu tyvärr är avlivad sen ett tag tillbaka) hette Katten - Vilken fantasi va? Men han passade i det, väldigt bra faktiskt :) Först hette han Gabriel (som ängeln), men det blev så fjantigt att säga det när det enda han passade i var Katten :)
Han var iallafall min egna katt som jag älskade oerhört, så därför fick han ge namn till mitt nick. Jag hette från början Katten_, men efter en del krångel med det användarkontot så bytte jag till Katteeen :) (Lite för många e:n för min smak egentligen, men orkar inte byta ;))

filuraren
2009-02-02 17:20
0

Jag valde Filuraren helt och hållet för min första gerbiler gamla herren Filuroch att gerbiler är såå Filuriga!!

vekan
2009-02-02 17:53
0

Jag kallar mig vekan här. Dels för att jag heter Veka på användaren i skolan(De två första bokstäverna i för och efternamn.) Men jag lade till ett n, då jag gillade vekan bättre. Egentligen gillar jag inte vekan överhuvudtaget, tycker att det låter konstigt och låter alldeles för likt veckan. Men det liknar ju mitt riktiga namn Veronika lite. Tungan ute

Ida-M
2009-02-02 17:59
0

Ida för mitt Förnamn , och M för efternamn. Så sätter man ihop det med ett bindestreck så blir det Ida-M =D

Ida-M
2009-02-02 17:59
0

Ida för mitt Förnamn , och M för efternamn. Så sätter man ihop det med ett bindestreck så blir det Ida-M =D

Pose-idon
2009-02-02 18:19
0

Jag hade dålig fantasi, så sökte på internet på grekiska gudarna. Jag valde Poseidon och satte ett streck mellan e och i. Från början hete jag Pose_idon, men när nya versionen kom fick man inte ha _ så då valde jag att ha ett - istället Flört

//Elin

Katter3
2009-02-02 18:51
0

När jag gick i trean så skulle jag bli medlem på någon hemsida och därför skulle jag välja ett användarnamn. Min kompis hette Hundar13 och då tänkte jag att jag kunde heta Katter3, eftersom vi hade tre katter i familjen. Sedan har det bara hängt med på en massa olika hemsidor. Hade gärna velat heta något annat, men vill inte skapa ett nytt konto.

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Angelclaw
2009-02-02 19:37
0

Just den stunden jag satt och skapade mitt konto så lyssnade jag på en låt som heter just Angelclaw, såhär i efterhand hade jag döpt mig till mitt gamla nick som annars följt mig sedan IRC-dagarna ;)

*men vad det är får ni allt fråga* ;)

//Tess

Sajtvärd på Motor

Medarbetare på: nattsudd och gerbiler

Brullebro
2009-02-02 20:03
0

Ja, jag va hos några kompisar och då sa dom att dom kallade nån för brulle och då vart det väll nått med brullebro som jag bara skrev och sen vart så som nu då x'')

burmesee
2009-02-02 20:17
0

Jag heter burmesee för att min msn/mailadress är just burmesee@hotmail.com!  Och jag heter burmesee på msn för att jag tycker det är ett ganska coolt namn och en mysig gerbilfärg :D Sen har det liksom blivit mitt namn lite överallt ;P

Disa, Hollywood's gerbiluppfödning

Solaika
2009-02-02 20:44
0

#13 Nu vill jag ju veta! Vad hette du på IRC-tiden? ;)

If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?

/Ida

suzz
2009-02-04 22:26
0

jag heter suzz för att jag kom inte på nått och bärjade tänka på vad min mamma brukar säga till min katt (hela tiden XD) :är du suzzi !? haha låter ganska kånstigt men det låter ganska kul ! :P

sasha-
2009-02-04 22:38
0

Hehe något dålig fantasi jag har eller^^ Jag heter Sasha, men det var upptaget, så då fick det bli ett streck också :P

Gerbilflicka
2009-02-04 23:20
0

Jag har dalig fantasi… dessutom tyckte jag det skulle bli lite roligare om folk kallar mig vid namn. :P

Carizma
2009-02-09 20:20
0

Jag heter carizma eftersom mmin gerbil carizma heter det och jag kom på det eftersom jag höll i henne då

emwa
2009-02-10 20:23
0

Heter Emwa eftersom att jag heter Emmy i förnamn och Wa------ i efternamn :)

MVH Emmy/ cikorias.blogg.se
[kaniner och gerbiler]