OT: Godmorgon 5 Februari
Godmorgon allihoppa.
Sitter i skolan och ska forska om guden Artemis.
Mår halft bra. Hade NO-prov förut, det gick bra. Min grupp var snabbast. Såg att Viggo vunnit Januari-gerbilen, jippi!
Nu ska jag nog jobba lite mer. Hur har du det? 
//Elin
Godmorgon, sitter på Isabelles elvehem och väntar på att hon ska vakna xD

Goddag kanske man ska säga ? ;)
Har varit i skolan idag, men är fortfarande snuvig och hostig, så kan tyvärr inte hålla på med små-grabbarna idag helr :(
God dag! <3
Idag har jag gjort del 2 av svenska nationella provet! *puh!*
Jag tyckte det gick förvånansvärt bra, det var uppsatsskrivningen och jag valde att skriva en novell.
Andra alternativ som fanns var; Argumentrerande text eller att skriva en krönika, temat var Nattliv.
Vi fick kompledigt resten av dagen eftersom vi hade varit på föreläsning på fritiden, fett sköönt! :D Kom hem halv tolv och ska väl börja med läxor snart :/
Disa, Hollywood's gerbiluppfödning

Har varit i skolan, som vanligt =P Och efter de följde jag med Ki hem =) Sen kl.3 åkte vi och red på ridskola.. Jag fick min Favvo häst! =D Han heter Tarzan =) I skolan så hade vi Engelska prov och Religon prov =/ Vi ska få resultaten imorgon, så då får jag se hur de går.. Eftersom att jag bara går i fyran så har jag tabell imorgon också
Har inte hunnit med den :S Har haft ett halvår på mej nu men är fortfarande på 8:ans =/ De ser inget bra ut för mej i skolan alltså =P Men när jag går i Sexan så ska vi börja få betyg! :( As dåligt! Haha, nu babblar jag om massa annat ^^ Hade väl en sådär dag då =P
Min dag var hemsk
Först på morgonen så måde jag dåligt. Men gick till skolan iallfall för att försöka. Vi kom ganska sent, skulle precis börja när jag kom. Skåpnykeln hade ramlat av knipan så kom inte in i skåpet och har derför inte kunnat kommit åt mina böcker. Sen vart det värre med att jag mådde dåligt. Sa till 2 lärare, den ena sa: Det är så tidigt på morgonen och den andra sa: Försök tänka positivt. Så var alla mina kompisar sjuka, det var mat jag inte gillade till lunch. Jag fick vänta i typ 30-40 minuter på bussen hem. Så jusdet, jag halckade på isen och gjorde illa knäet när jag var påväg in på skolan, så det är alldeles svullet >.< Värsta otursdagen alltså 
//Elin

#5 Fy vilken mardröm! xD