OT ! Godmorgon 3 februari
Godmorgon ! (: [skriver en sån här idag oxå]
Är hemma idag också, men är mycket bättre idag !
Har ingen feber bara lite ont i halsen.
Idag blir det väl bara att sitta här, TV:en och läsa en bok jag börja på igår.
Blir väl att inte hålla på med Gerbilerna idag heller :(
Det är nog ungefär lika kallt ute idag med, det vill säga ca 15 grader kallt. Man slipper ju gå ut idag också då :P
Ha en trevlig dag alla gerbil-fantaster !
MVH Glader
god dag!
jag ahr precis kommit hem ifrån skolan efter att ha haft matematik hela morgonen.. *gäsp*
Nu ska jag städa och fejja runt, sen ska jag sova.
Mvh Tassy
God morgon, själv sitter man och trixar med Tassys hemsida och är trött som bara den. Vaknade ganska nyligen

Vaknade nyss, härlig dag! Solen skiner, ska nog ta en promenad idag. Sen ska jag sätta mig ner och åter igen söka efter ett jobb… 
A dog may be man's best friend, but the horse wrote history.
Fortfarande sjuk… Ska satta mig ner och plugga lite samt sy fler rosetter. At agg och bacon till frukost. :P
(får bara sjuka skriva i den här tråden??)
God kväll!
Jag gick upp klockan halv 7, åt en hälsosam frukost med fil och egenpressad juice. Jag började skolan 8.20 med nationella prov, första delen i svenska! Skitjobbigt, med läsförståelse i 80 minuter, sen rast och matte. Lunchen var okej… Matgubbarna kommer kanske skärpa sig hädanefter efter artikeln i Uppsala Nya Tidning? :) Hoppas verkligen på det!
Sen hade jag engelska och NO, gjorde en lab på fiskars mjölke…
X( *yuck* slutade ovanligt tidigt och gick till pappas jobb för skjuts hem. Föresten så har jag namnsdag idag och fick sushi som namnsdags middag (inte dåligt vaaa?=)).
Disa, Hollywood's gerbiluppfödning

#5 Alla får skriva såklart ! :D
Grattis på namnsdan ;)
#7 Tack så mycket! :) <3
Disa, Hollywood's gerbiluppfödning
Vi hade "halv studiedag" idag och fick gå hem 12.30 xD