OT ! Godmorgon 2 februari
Har sätt att dom har såna är trådar på andra Ifokus-sajter, tänkte att det skulle vara kul att ha här :)
Idag är jag hemma från skolan. Feber, ont i halsen och hostar som f*n.
Blir väl hålla på med gerbilerna lite sen iaf…
Ute är det ISKALLT hela 18-20 grader kallt ! Så det bra a med att vara hemma idag är ju att man slipper gå ut i det kalla vädret (a)
Ha en trevlig dag nu allihopa ! :)
Ocksa hemma sjuk med feber och ont i halsen… snorig som tusan! Onskar jag kunde bli battre sa att jag kan ta i gerbilbebisarna, men som det ar nu vagar jag inte med risk for att smitt dem. 
God morgon!
Skrev ett inlägg i tråden redan i morse, men ser att det inte kom med.
Jag har tack och lov undkommit både influensan och vinterkräksjukan trots att jag har varit uppi de som varit sjuk, och jag har dessutom dåligt immunförsvar. 
Bara för det blir jag väl sjuk på torsdag när jag får främmande, vore så typiskt min vanliga tur 
Krya på er!
Mvh Tassy

Usch va hemskt..jag har precis blivit frisk nu =)

Krya på er ni andra som oxå är sjuka !
God morgon ;P Lite sent kanske men iallafall.. ^^,
Hoppas du inte höll på med gerbilerna när du är sjuk, Glader? Det vore synd om de blev smittade.. :)
Idag har jag varit i skolan och haft tråkigt, var uppe hela natten och pluggade matte och läste en bok som skulle vara klar tills idag.. Lite trött kan man säga :P
Kom hem och åt tacos, sen hamnade jag här ;)
Jag fick tillbax ett SO prov i skolan idag, 2 fel .. Så ganska stolt kan man säga! =P
Godmorgon(Eller kanske god eftermiddag
).
Först gick jag till skolan. Var sjuk två daga förra veckan, så jag har samlat på mig fem prov den här veckan. Blir alltså en massa jobb. Inte så mycket speciellt som har hänt idag, ska snart äta middag.
Hälsade på min bästa kompis kaniner efter skolan, Belgiska harar. Jättefina tjejer!
#7 Det är ju ganska jobbigt att vara sjuk p.g.a att man hamnar efter :/ men jag har haft högst 3 prov på 1 vecka xD
#7: Menar du din kompis kaniner? ^^,
#9 Självklart, haha blev nog lite förvirrad av alla djur. xD
#10: Hihi, tyckte det var något som var fel 
Jag hade det bra idag, Fast det är ju tråkigast att gå till skolan på måndagar…
#12: Ja måndagar suger :/
#12 Hata måndagar! (Fasst vi har sovmorgon
) De kanske inte är så dumma endå ;)