sjuuk!!
3e dagen med influensan..feber, hosta, huvudvärk, snuva.. Tycker det är så många i min närhet som har det. eller kräksjukan.
har ni det eller haft än??
det var flera år sedan jag var så här dålig, och så har jag ju lyckats smitta ner sambon med..Hoppas våra husdjur klarar sig från detta eländiga virus!!
Stackare! Jag är peppar peppar frisk, men för mig blir det till att stanna hemma en dryg vecka också från och med nästa måndag, för här kommer det snart kattungar!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Jag var hemma från skolan idag, men inte för influensa, utan bara för en vanlig förkylning. Hoppas du kryar på dig, för influensa låter inte alls roligt!
#1 Det låter däremot inte så dåligt med kattungar! :)
Usch det låter hemskt! Jag är inte drabbad, men andra i huset har blivit :O
Krya på er! :)
ja har vart sjuk i influensan men det var typ 1 år sen jag var så sjuuuk!

Uscha! Krya på dej.
Jag har klarat mej en så länge [peppar peppar]
Men nästan alla i närheten har fått….
Usch, inget trevligt.. Du får krya på dig :)
Jag har inte haft influensan nu, men har varit hemma från skolan i 3 dagar för en kraftig förkylning.
Jag var sjuk i en vecka ungefär, det var förra veckan. Hade feber, hosta och ont i halsen.
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

#1 gu du håller dig säkert frisk, med kissarna! Det verkar vara hemskt smittsamt. jag har som mest bara varit hemma. Jag har laddat upp rejält med panodil Zapp, halstabletter, nässpray, slemlösande tablett, hostmedicin, vatten, varm vattenflaska, (för att håölla värmen) termometer, snytpapper, zinkpasta för näsan blir ju så himmla sårig. tror inte jag har glömmt något..jo varm mjölk är himmla skönt för halsen att dricka.
Jag hoppas verkligen det inte blir så ihållande.

#7..det är säkert det!! åh nej..så länge?? jag som har möte med af nästa vecka…
urk, här är en till sjukling 

Jag är äntligen frisk! Men jag drog på nåt skit i stort sett hela hösten. Hostade och hade ont i halsen i två månaders tid. Höll på att bli galen på eländet.
Men det har helt klart sina fördelar att ha jobbat på dagis. Jag är rätt så motståndskraftig mot förkylningsbaciller.
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida

Stackaren. Jag måste ha en stor tur som nästan aldrig är sjuk, bara en gång om året - så har det vart flera år i rad. Krya på dig du! :) *kram*
Mvh Vinetta
Hoppas du blir friks snart :]
//Elin

lite piggare är jag idag! såhär på eftermiddan. Tack och lov för det. Men det kommer säkert vara lite oroligt i kroppen några dagar till. Sambon fick dock feber igårkväll, så vi har legat som 2 kolli hela dagen i sängen och hostat ikapp.
ujj ujj :/ Har du feber oxå? :/
//Elin

jag har mindre feber nu, har legat med mössa på mig under natten, jätteskönt för huvudet och öronen. kroppen har svettats massor. fy va äckligt det är.. sambon har 38,5 idag. och ni vet väl hur karlar är..han försökte ringa vårdcentralen, men det är ju lördag!