Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettallmänt-om-gerbiler
Läst 1308 ggr
MyTwiggs
0

Med gerbiler igen!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag är så glad nu! Nu har det flyttat in två gerbilder här från Ädelstenens uppfödning!

De är så fina och söta!

Tack Lena för de fina gosingarna!

Här är en bild som jag fått av Lena. (Hoppas det är ok att jag lånar bilden. Jag ska ta egna bilder så snart det är dagsljus igen.  )

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

[Tassy]
0

grattis till sötisarna Skrattande

Asa-S
0

Vilka sötnosar! Grattis!Glad

tjoffsa
0

klart du får använda bilden =) de är ju dina nu! Hoppas du är och förblir nöjd! Glad

Tiiril
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har kullsyskonen! Skrattande

Tackar Lena jag med, det märks att de blivit mycket hanterade innan. Är så pigga och nyfikna så.Glad

tjoffsa
0

Å vad glad jag blir! jag tackar Skrattande

RoSa-RoSeN
0

Vilka SÖTNOSAR!! Dom är värkligen jätte söta! =D

Glader
0

Grattis till sötnosarna :D

burmesee
0

Vilka sötnosar! Grattis :)

Disa, Hollywood's gerbiluppfödning

Katter3
0

Ojoj, vilka gulliga! Kyss

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

vekan
0

Åh, vilka sötisar !! KyssSkrattande

[Katteeen]
0

Ooh, är det lilla kroksvansen du fått? Kyss
De är så söta så :) Grattis!

MyTwiggs
0

Tack för alla grattulationer!

# 3 Jag är jättenöjd!

#11 Ja, det är lilla kroksvansen! Det gör inget alls för mig.. De är så fina och söta!

www.mytwiggs.com

tjoffsa
0

Har kroken klättrar mkt på dig?

Hade hon inte varit en krokis, skulle jag defenitivt behållt henne själv i min avel..En otroligt framåt liten tös! Glad

Skulle du få problem av nå slag, så är hon alltid välkommen tillbaka..och hennes syster såklart Skrattande

filuraren
0

Suuuuper sööta! gillar värkligen lilla kroksvansSkrattandeVad heter dom?eller vet alla redan det??Obestämd

MyTwiggs
0

# 13 Hon klättrar upp på min arm varje gång jag öppnar buren och så vill hon sitta i handen eller busa runt. De är inte alls rädda för katterna som sitter och tittar på dem hela tiden.

# 14 Jag har inte kommit på några tillräckligt bra namn till dem ännu, men de har väl namn i sina stamtavlor? (heter det stamtavlor till gerbiler?). Jag väntar på att få pappren på posten när de är klara.

Någon som har förslag på bra namn? Om de hade varit hanar hade jag haft perfekta namn åt dem Flört

www.mytwiggs.com

tjoffsa
0

på registreringsbeviset/stamtavlan du kommer få heter dom Safir (siamesen) och Smaragd (light colourpoint agouti)

Du kommer säkert på fina namn om du vill ha annat!

MyTwiggs
0

# 16 Så ädla namn! Det passar fint, men jag kommer nog på några smeknamn på dem så småning om.

De har just fått en te-katrong, ni vet en sån där liptonlåda med ett litet hål i. Jag tänkte att de skulle vilja bo i den, men när jag kikade in för någon minut sedan så såg jag att den nästan var borta! De är roliga, de små jordfräsarna!

Det blir nog till att knipsa lite äppelgrenar!

Jag ser fram emot att få i ordning deras stora akvarium snart så att de får mer yta och mer grävmöjligheter.

www.mytwiggs.com

[Katteeen]
0

#17: Här heter bara en av mina gerbiler som han gör i stamtavlan, och det är lille Trulls. Man hittar ju egna favoritnamn på sina små "barn" efter ett tag, som du sa :)
Och kartong, det ska gnagas, inte bos i! ;)

MyTwiggs
0

# 18 Jo, visst är det så. Mina katter har helt andra tilltalsnamn än stamtavlenamnen också, som tur är.. Namnen i stamtavlorna är ofta helt olämpliga som tilltalsnamn Flört

www.mytwiggs.com

[Katteeen]
0

#19: Jo det är sant ^^, Min kompis hade en gammal travhäst som hette Star of Broadway. Kanske lite jobbigt att säga hela tiden, så hon kallades Stara :)

[Katteeen]
0

Tittat på de små sötnosarna nu igen, MyTwiggs. Tycker de är så fiina! :) Är totalt förälskad i dessa färger…

Angelclaw
0

supersöta :D

//Tess

Sajtvärd på Motor

Medarbetare på: nattsudd och gerbiler

MyTwiggs
0

# 21 Jag är också jätteförtjust i färgerna Skrattande Sen är de underbara i temperamentet också, speciellt lilla kroksvans Skrattande

www.mytwiggs.com