Visa upp era snyggaste/vackraste/sötaste gerbil

naw sådan liten plutt..
#4 Ja han var jätteliten :/ Fick honom 2 veckor för tidigt…
//Elin

varför fick du honom för tidigt?
#6 Uppfödaren sa att ahn var leveransklar ;/
//Elin
Guud vad fin Kantarellen är!!
Och vilken svans!
Viggo är en stilig kille, har jag tyckt ett tag… Lite avis faktiskt
I mina ögon är ju alla mina gerbiler hur vackra som helst, men om jag ska välja någon måste det nog bli lille Trulls.
Han har en så fin päls! Alldeles glansig och intensiv, och pointsen gör det bara ännu bättre
Tyvärr är han väldigt svår att knäppa rättvisa bilder på, men här kommer en iallafall… När han springer på grenen i buren, enda bilden där hans points faktiskt syns ganska bra :)
(Tejpen i bakgrunden är borta för långe sedan)
#8 Hih Tack
Truls är också jättefin
Hade jättesvårt att bestäma man favvo, men det är jue nåt spc, med Viggo ^^ Sen snäll och genomgo 
//Elin

hehe jo hon verkar ju ha intresset för det iallafall =) vilken underbart härlig svans den första har =)

#8 hon har en jätte fin svans som jag är stolt över. Rak och fin och slutar i en härlig tofs. Hon är ideal gerbilen nu här hemma, jag hoppas bara det håller i sig.
De flesta gerbiler är fina. andra är fulsöta. Tillexempel min älskade Midgårds Pekka som har vandrat vidare. Han är Kantarellens morfar faktiskt.
#12: Oh my god, vad vacker hon är!
#16: Ja den var verkligen fin! Är det kanske henne som Gus ska paras med, eller har du nåt annat planerat? :)
Pekka var ju som sagt jättefin! :D

tack! =)

eventuellt kan det bli han som ska para Kantarellen. Men det är tidigast i April.
Jag väljer Ängeln Fifflon! han är ju borta nu men.. Han ver den underbaraste gerbil jag någonsin mött!
Han skulle alltid hoppa upp på axlarna och sitta där och bara trösta en..Han skulle alltid gömma maten för filur! han var den underbaraste gerbil! Farväl fifflon och förlåt! R.I.P! (bilden är gammal och har akvarium på 107 l nu)

Det är hemskt när älskade djur går bort. Beklagar sorgen man han verkar ha varit en fin kille
Jag tyckar att alla har jätte fina gerbiler !! jag har kollat på allas bilder och dom är så bedårande !!:D
kul att se alla härliga vackra, ståtliga, söta underbara små (p)älskingar 

nej men gud va söta :D
#25 åh gud *Kär*