Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikett: allmänt-om-gerbiler
Läst 1893 ggr
Eternity90
0

Visa upp era snyggaste/vackraste/sötaste gerbil

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer min egenuppföda Sjöutsiktens kantarellen den vackra. Hon är den finaste gerbil hona jag har härhemma. Och ju mer hon utvecklas desto snyggare blir hon.

jag kanske är hemmablind men jag tycker hon är en vacker tös.

Visa era finaste gerbiler..

Eternity90
0

Här är hon som liten. Söt redan då

Pose-idon
0

Hmm… Svårt val ^^ Men det får nog bli min grabb Viggo Flört
Han är genomsnäll och väldigt vacker (enligt mig ^^)

//Elin

Pose-idon
0

Viggo när jag fick honom:

//Elin

Eternity90
0

naw sådan liten plutt..

Pose-idon
0

#4 Ja han var jätteliten :/ Fick honom 2 veckor för tidigt…

//Elin

Eternity90
0

varför fick du honom för tidigt?

Pose-idon
0

#6 Uppfödaren sa att ahn var leveransklar ;/

//Elin

[Katteeen]
0

Guud vad fin Kantarellen är!! Kyss Och vilken svans! Skrattande

Viggo är en stilig kille, har jag tyckt ett tag… Lite avis faktiskt Flört

I mina ögon är ju alla mina gerbiler hur vackra som helst, men om jag ska välja någon måste det nog bli lille Trulls.
Han har en så fin päls! Alldeles glansig och intensiv, och pointsen gör det bara ännu bättre Glad Tyvärr är han väldigt svår att knäppa rättvisa bilder på, men här kommer en iallafall… När han springer på grenen i buren, enda bilden där hans points faktiskt syns ganska bra :)
(Tejpen i bakgrunden är borta för långe sedan)

Pose-idon
0

#8 Hih Tack Skrattande Truls är också jättefin Skrattande Hade jättesvårt att bestäma man favvo, men det är jue nåt spc, med Viggo ^^ Sen snäll och genomgo Skrattande

//Elin

[Katteeen]
0

Och här har vi en bild på hans glans Tungan ute

Angelclaw
0

Jättefina allihopa! Måste dock säga att jag inte kan säga att en av mina är finast/sötast/vackrast… för alla mina är vackra och underbara.

Finns i mina ögon inte en enda "ful" gerbil. Alla färger och former är vackra :)

//Tess

Sajtvärd på Motor

Medarbetare på: nattsudd och gerbiler

tjoffsa
0

Jag får posera min första egenuppfödda skruttis! Hon är 6 månader nu och en väldigt tjusig dam tycker jag iallafall

tjoffsa
0

hon vill gärna hjälpa till och fota! Flört

Angelclaw
0

#13 Haha en blivande fotograf kanske? :) Söt!

//Tess

Sajtvärd på Motor

tjoffsa
0

hehe jo hon verkar ju ha intresset för det iallafall =) vilken underbart härlig svans den första har =)

Eternity90
0

#8 hon har en jätte fin svans som jag är stolt över. Rak och fin och slutar i en härlig tofs. Hon är ideal gerbilen nu här hemma, jag hoppas bara det håller i sig.

De flesta gerbiler är fina. andra är fulsöta. Tillexempel min älskade Midgårds Pekka som har vandrat vidare. Han är Kantarellens morfar faktiskt.

Angelclaw
0

#16 Han var väl allt annat än fulsöt - han var ju toksöt!!

//Tess

Sajtvärd på Motor

[Katteeen]
0

#12: Oh my god, vad vacker hon är! Skrattande 

#16: Ja den var verkligen fin! Är det kanske henne som Gus ska paras med, eller har du nåt annat planerat? :)
Pekka var ju som sagt jättefin! :D

tjoffsa
0
Eternity90
0

eventuellt kan det bli han som ska para Kantarellen. Men det är tidigast i April.

filuraren
0

Jag väljer Ängeln Fifflon! han är ju borta nu men.. Han ver den underbaraste gerbil jag någonsin mött!Gråter Han skulle alltid hoppa upp på axlarna och sitta där och bara trösta en..Han skulle alltid gömma maten för filur! han var den underbaraste gerbil! Farväl fifflon och förlåt! R.I.P! (bilden är gammal och har akvarium på 107 l nu)

Eternity90
0

Det är hemskt när älskade djur går bort. Beklagar sorgen man han verkar ha varit en fin kille

HannaHallgren
0

Jag tyckar att alla har jätte fina gerbiler !! jag har kollat på allas bilder och dom är så bedårande !!:D

[Tassy]
0

kul att se alla härliga vackra, ståtliga, söta underbara små (p)älskingar Skrattande

Asa-S
0

Kan inte välja en av mina tre underbara killar. De är lika vackra alla tre!Skrattande

HannaHallgren
0

nej men gud va söta :D

isafisa
0

#25 åh gud *Kär*

suzz
0

igentligen tycker jag det är ganska svårt att välja mällan mina 2 gerbiler XD men denhär bildern på turbo tycker jag är såååå fiin ! :D