Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettmat-utfodring
Läst 611 ggr
Pose-idon
0

2 omplaceringshanar sökes.

Nu skriver jag en ny tråd. Jag söker 2 vuxna hanar för omplacering. Dom ska användas i avel. Färgerna jag söker är: Colurpoint, Vitteckade, Agouti, Grey agouti och Lilac. Andra färger går också bra. Dom ska ha ett trevligt temprament. Jag finns 2 mil väster om Örebro (Närke) Men bor du långt bort kan transport fixas. Skiv ett Pm, direkt i tråden eller mejla mig på: gerbil@fortunas.se ifall du har nåt av intresse.

//Elin

Pose-idon
0

*putt*

//Elin

Pose-idon
0

*putt*

//Elin

Solaika
0

Har tyvärr inga som kan passa dig :/ Hoppas du hittar några bra.

If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?

/Ida

HannaHallgren
0

varför skriver du *putt* ?? :D frågar bara :P

[Katteeen]
0

#4: Trådarna ramlar nedåt i listorna när ingen skriver i dem, så man skriver putt när man vill få upp den till "Senaste trådarna" igen :)

Lotte
0

Jag har mailat dig för en par dagar sedan! Har trevliga hanar som kanske passar.)

Pose-idon
0

#6 Aha, det måste jag ha missat :P

//Elin

Pose-idon
0

Vad har du för e-post? Det är nån som har mejlat, men är lite osäker på vem ^^

//Elin

Lotte
0

lotte.blom@soderhamn.com:)

Lotte
0

Hm.. Nu av nån konstig anledning fick jag felmeddelande att det inte kommit till dig, antar jag.. Knepigt, efter två dagar! Då kan vi ta det via PM annars, om du inte mailar mig på min adress så kan jag svara där, ifall det bidde nåt fel..))

[Katteeen]
0

Pose-idon: 3 av mina grabbar är från lotte, och får du djur som är lika underbara som de är ska du vara lycklig :) Helt otroliga killar alltså… <3

Pose-idon
0

Nu har jag bestämt att ta dom från Lotte, behöver bara lite hjälp med transporten. Se min tråd "Åker förbi Söderhamn?"

//Elin