Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettforumlekar
Läst 700 ggr
[Kajost]
0

Kul med gerbiler!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det här är ingen tävling, men en lek. Lägg in bilder på er själva och eran gerbil/gerbiler när NI leker tillsammans! Kul va? Här är en bild på min lillebror och hans gerbil Chippy! Flört

isafisa
0

Hihi va rolig lek :D  Ska se om jag kan få fram en bild te veckan :D

[Katteeen]
0

Fick man lägga ut på andra människor med sina egna gerbiler (mina alltså) ? För jag har ingen bild på mig med gerbisarna, men jag tog en på kompisen och Gus :)
(Jag får lägga ut den för henne…)

[Kajost]
0

Ja, det går bra!

Asa-S
0

Carat på min axel.

tjoffsa
0
[Kajost]
0

Ja, jättegullig!

[Katteeen]
0

Jättefin #4, jag har börjat falla för PEW:ar på senaste tiden.. :)

Asa-S
0

#7 Jag var oxå tveksam till pew först och skulle inte ha Carat först men jag är så lycklig att jag köpte honom. Han är den raraste och mysigaste av mina tre. Då kan jag tillägga att de andra är goa o mysiga oxå(håller på med dem lika mycket) men Carat är speciel. Han blir jätteglad när jag kommer och puttar bort de andra för han anser nog att han har första "tjing" på "matte". HaHaGlad Att han har röda ögon tänker jag inte på längre för de är lika livfulla som de mörkögda. Min "nja kännsla" för rödögda djur är ett minne blott!

[Katteeen]
0

#8: Så är det ofta, jag skulle absolut inte ha några rödögda djur från början, men nu har jag tingat en PEW Oskyldig Tycker de blir bara finare och finare, de rödögda.

Solaika
0

PEW kommer jag nog alltid ha svårt för. Däremot har jag absolut inga problem med färgerna som har djupröda ögon. Rosa kan jag inte riktigt med :P

If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?

/Ida

[Katteeen]
0

#10: Så kan det vara :)

Solaika
0

Tur att smaken är som baken, delad ;P

If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?

/Ida

[Katteeen]
0

Tss, ja tur är väl det ;)

Pose-idon
0

#8 Tur att dom tog honom. Annars hade du säkert fåt bebbar efter ett tag Flört Hehe

//Elin

Asa-S
0

#14 De jag skulle ha var ju tjejer! Haha. Jag är jätte nöjd över hur det blev.

Duracells-Gerbiler
0

Vad söta bilder Skrattande
Själv älskar jag dom rödögda färgerna hahaTungan ute

[Kajost]
0

alltså, jag vill inte vara tråkig, men den här tråden börjar komma av spåret! Jag säger en gång till, lägg in bilder på er själva och era gerbil/gerbiler när ni leker!! GladSkäms