Gräva gräva gräva - bildtråd
Tänkte om vii skulle försöka fånga våra gerbiler på bar gärning när de gräver sina enastående gångar :D Tycker de kan se så roliga ut, och sen får de chansen att visa upp gångarna för oss andra ;)
Här är min Sandy Brown när hon har gjort ett av sina enastående sovrum, nu försöker hon dock bygga ut å helt fel håll ^^
Så sött ^^ Fler bilder! :D (isafisa, är det en 65l-SAMLA det där? :))
Kommer snart bilder på någon av filurs eller fikons gångar!
#1 japp det är det :)
#4: Okej :)

Mina sötnosar tycker det är jättekul att gräva sig in bakom sandskålen, inget jag gör hjälper :/ Men, det blir fint hos vissa ;)
Här t.ex, har Trulls, Rufus och Gus arbetat med att bygga en grotta, den är uppskattad av alla kan jag säga; De äter sina familjemiddagar där (smusslar undan maten ;)), och jag får nåt vackert att titta på ^^

#11 Kul! Mina gräver(som kanske syns) oxå runt eller brevid sandbadet.
#11 Har också det problemet! har pricis bytt för mina men kommer väll bilder snart!
Min gräver ner vattenskålen
så smart 
//Elin
Haha va söt bild =) (Till isafisa)

#16; Haha, vilken liten gullfia ^^

#18 Visst är hon ;) Sådär gör de när de vill komma uuuut :P
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida
Hihi ,vilka söta bilder ni har, jag har ju två tjejor som alltid gräver bort sanden från sandskålen! (väääldigt irriterande!!)
Men jag älskar dom villkorslöst ändå!!
Puss på er girls!//Kajsa 

#20: Köpa en skål med högre kant? :)
#22 Ajdå! alltid tråkigt när bygget förstörs !
Men dom börjar ju alltid om igen !(kämpare)

Det är rätt bra när gångarna rasar ;) Det ger dem mera att göra :P
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida
#25 oj vilken närbild :D Snyggt :D

#29 Oj har brownie blivit så stor, han var ju så liten sist jag såg honom :D Kul :D

mm du han väger nu 62 gram…10 veckor om 2 dagar..lilla Moltas väger bara hälften, 30 gram. mina första som är 1 år nu honor är väldigt små, dom har han växt förbi snart. de är i samma vikt nu.