Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettallmänt-om-gerbiler
Läst 553 ggr
filuraren
0

Kanske,kanske....

Nu fick jag höra dom ord jag alltid velat höra!!! Kanske!! Flera månader har jag nu Tjatat,tjatat och Tjatat om två honor till Filur och fikon (varsin) eller en hona till filur och en liten bebis till Fikon!! Kanske!Ska jag få små bebbar här hoss Mig!! Tills svaret helst ja kommer ska jag läsa,läsa,läsa och åter LÄSA>!!! hade bra!

vekan
0

Vad roligt! Lycka till med bebisarna! SkrattandeKyss

Du får inte glömma att posta bilder på de små korvarna när de föds!

Viktigt att veta vid avel

burmesee
0

Vad kul!
Har du tänkt ut vilka honor du ska köpa?

Disa, Hollywood's gerbiluppfödning

[Katteeen]
0

Jag har ju en kull nu Oskyldig Intresserad? ;)

filuraren
0

Hade vart jätte kul ! men får väll börja örsiktigt med Fadern min! ska bara köpa två honor först, efter ett tag får man väll börja övertala lite till! Kanske…har läst typ alla trådar om avel! (förväntansfull!!)

#2 njaa! har väll inte gått så långt en, men när jag bestämt ska skaffa så blir det ju först att köpa saker och burar! så de tar nog sin tid innan jag bestämmer mig"!

#3 Som sagt, det tar en tid innan jag köper dom!

[Katteeen]
0

#4: Okej, har fler kullar planerade om du skulle vilja kika sedan ;)

Duracells-Gerbiler
0

Även jag har kullar planerade, en om ca 5 veckor och sen så ska jag sätta ihop 2 nya avelspar i Maj/Juni nån gång :)

Pose-idon
0

kommer troligen få en kull snart och efter den kommer en till. Men okänt datum för båda. Fast ur första kullen behåller jag en hona ovch en hane så ska e.v en kompis köpa 2. Men får se. Ville bara skiva eftersom alla andra gör det. Kul att du börjar med uppfödning Skrattande

//Elin

filuraren
0

Ja det beror ju på, måste tjata lite mer fortfarande ska säga något istil med att filur är ju gammal så när han tråkigt nog dör så blir ju fikon ensam och då är det ju bra med att ha, istället för att köpa nytt ! :-)