OT - 2009!
Tror inte man kan säga det tillräckligt just nu ^^
Gott nytt år, nu är det 2009 :)
**Såå, har ni avlagt några nyårslöften nu då? ;D
**Själv har jag lovat mig själv att hålla mig till enbart gerbiler, och inte tjata på mamma om några andra djur
Undrar hur länge det håller… ^^

Vara snäll mot dej! X)
#1: Det låter för bra för att vara sant ^^
Jag har lovat att förbättra min kondition och klara av hela vårruset i maj utan paus :) Har slöat alldeles för mycket i år :)

Jag har lovat att hålla vikten som jag har gått ner till under det gångna året :P
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida
Jag har inte lovat något, men jag ska försöka röra mer på mig. Måste få upp kondisen och bygga upp lite muskler här och där. 
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
Just ja, sen har jag lovat mig själv att jag ska gå till skolan även om jag har lite ont i huvet, eller är smått förkyld… Har haft en tendens att stanna hemma för minsta lilla… Kommit efter lite då :/
Detta år ska jag bli pluggis nummer 1! 
Också ska jag börja springa, så jag klarar att springa på rätt tid i gympan ^^
Hihi, detta kan aldrig sluta bra ;)
#6 Låter som ett löfte jag borde avge ^^ Kanske ska göra de såhär dagen efter… :)
#7: Det gjorde jag 
Själv har jag lovat att Endast köpa Nödvändiga saker (te,x som till gerbisarna) och att Sköta mig bättre i skolan…

Känns som att skolan och kondition står högst på listan för Fixa ;)
Nått sånt ja :D
Jag ska nå mitt viktmål och komma i form.
Jag vill få tillbaka mina magrutor också, kom jag på ^^
Försöka sitta mindre vid datorn, sitter alldeles för mycket faktist 
//Elin
#14; Det gör jag med… Egentligen skulle jag behöva göra en förändring: Logga in och kolla mailen, kolla in iFokus en snabbis, eventuellt uppdatera hemsidan. That's it. Varje dag då, såklart ;)
Men nu är det ju så att jag inte kommer ändra speviellt mycket på mina datavanor, det vet jag innerst inne ^^
#15 hihi ja jag måste då tvunget sitta några timmar per dag, har alltid massor att fixa :)
#16: Hehe ;) Samma här kan jag ju säga..

- Sitta mindre vid datorn.
- Bli vegetarian eller äta mindre kött.
- Inget godis (bara ibland).
- Ta ännu bättre hand om mina gerbiler och kaniner.
Och försöka övertala föräldrarna till att få börja avla på gerbiler, men det kommer de aldrig gå med på. Inget löfte precis, haha.
MVH Emmy/ cikorias.blogg.se
[kaniner och gerbiler]

har inte lovat mig själv något för jag vet att jag ändå bryter dom…men skulle jag ha ricktigt självdisiplin skulle det nog vara att äta mindre godis iallafall och köpa mindre onödiga saker.