Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettburar-inredning
Läst 788 ggr
[Katteeen]
0

Klart för inflyttning! ;D

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag var jag iväg och köpte galler till mitt hörnakvarium, spån, trähus och vattenflaska. Så nu är det klart för infyttning, bara ett par vissa töser som fattas :)
Men nu får det stå såhär tills flickorna hämtas i Söderhamn den 22/23 november. Längtar! =)

Vad tycks om buren? ;)

[Katteeen]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Snart har jag inga möbler kvar ^^ X)

isafisa
0

#1 hihi brukar bli så ;D  Fint akvarium !!

[Katteeen]
0

#2: Haha, har förstått det =P ^^ Tack! Hoppas det duger :)

FransTorkel
0

Riktigt fin akvarium :D <33

[Katteeen]
0

#4: Tack =P
Ska självklart lägga in grenar och ett sandbad sen också ;) :)

FransTorkel
0

Hihi ja :D <3 Det kommer bli såå fint! visa sen när det e klart :D

[Katteeen]
0

#6: Tss, ja, kommer nog bli en hel del bilder på töserna, så då får du nog buren med på köpet ^^ :P

FransTorkel
0

Hihi va bra :D Vill gärna se dina söta töser :D När får du hem dem?:D

[Katteeen]
0

#8: 22 eller 23 november :) Inte så långt kvar nu ;D

[Katteeen]
0

Wiiie!! Nu är det bara 8 dagar kvar :D Det blev lite ändrat, den 20:de hämtar jag och mamma flickorna i Söderhamn ;D

FransTorkel
0

wiie:D:D

[Katteeen]
0

6 dagar :D

FransTorkel
0

wiihoo :D :D :D

[Katteeen]
0

5 dagar ;D

Pose-idon
0

1 dag tills jag hämtar mina Glad

//Elin

[Katteeen]
0

#15: Vad kul! :D Lyllos dig ;) Bilder vill vi se, när de har kommit till rätta i ditt hem :)

[Katteeen]
0

Nu är det ändrat igen!! =P På onsdag hämtar mamma upp dem i Söderhamn på väg hem från Gävle :D Så nu är det ännu närmare tills jag får lära känna de små liven ;D

[Tassy]
0

spännande Glad

[Katteeen]
0

Jaa Skrattande

FransTorkel
0

Gosh va kul:D

[Katteeen]
0

#20:  Ja =P längtar som en tok ;)

Nu är det bara 3 dagar kvar!!! SkrattandeSkrattande (2, om man inte räknar själva onsdagen Oskyldig)

Asa-S
0

Jag vet hur det känns! Vi väntade oxå på dagen med stort D innan vi fick hem killarna! Nu kan vi inte sluta titta på dom! Vad är TV för nått??Skrattande Nu väntar vi på en kille till i från Titans+ att vi snart/vilken timme/dag som helst får marsvinsungar. Mycket att se fram emot!

[Katteeen]
0

#22; Ja det är kul att skaffa nya små vänner :) Det var ännu värre att vänta för mig när jag skulle få mina första 2 killar ^^ Och sedan var det lika hemskt att behöva vänta när jag skulle hämta lille Trulls <3. Nu är det inte lika illa men ändå väldigt jobbigt att behöva vänta på att de små ska anlända ;)  Kan inte fatta att jag snart är ägare till 5 gerbiler!! mamma som knappt gick med på två! =P Och fler lär det bli när ungarna kommer till våren ;) Mohahahaa, jag kommer aldrig sluta! ALDRIG!! SkrattandeCool

[Katteeen]
0

Idag har Lotte hämtat flickorna hos Lisa, de kommer bo hos henne tills på onsdag :) Det verkar ha gått bra och Lotte säger att de är jättesöta ;) Kanske får ett par bilder av henne imorgon också :D

[Tassy]
0

spänningen tätnar Cool

[Katteeen]
0

#25; Det gör den… Flört

filuraren
0

Hoppas det går bra med dina töser!   Lycka till!

[Katteeen]
0

Det går så bra så ;)