En regel-fråga? Banna medlemmar?
Nej stopp och belägg här… nu måste jag bara fråga, men jag tror nog min tråd nog kommer tas bort… Hur ska man som medlem veta om man riskerar att bli bannad från forumet? När inga varningar delas ut?Är reglerna verkligen så att man som Admin får göra som han vill? :s
Jag frågar detta pga den nu låsta tråden "Svenska Gerbilsällskapet!!"
För de som vill kolla så finns ett inlägg ur den tråden som blev borttaget på min personliga sida. Där får jag ha skrivet vad jag vill om jag förstårr iFokus regler. Själv tycker jag inte att inlägget bryter mot några Skrivregler så förstår inte varför man valt att ta bort det… Någon som vet? Jag fråga pga att jag vill hjälpa til latt förbättra och tycker inte Beaver skulle blivit bannad för något personligt vendetta… är inte dett lite att ta makten i sina egna händer? :s

det finns säkert en grund till orsak..som tassy skrev senast…frågor så PMa henne.
Hej.
Det finns en anledning; brott mot sajtreglerna. Dessa finns att läsa i "om sajten" och det länkas även till dem i välkomstmailet man får som medlem på denna sajt. Läs igenom reglerna så kommer du se att det inte handlar om "något personligt vendetta".
Har du synpunkter på hur jag sköter sajten så skicka mig ett PM, Personligt Meddelande, och läs sajtreglerna.
Och för att besvara din fråga om admin får göra som denne vill så är svaret Ja, det får jag. Så länge jag följer sveriges och iFokus lagar så får jag göra precis vad jag vill med detta forum.
Du är bannad från forumet tills du raderar beavers inlägg från din presentation.

Faktiskt så tycker jag inte att det var fel, även om jag är uppfödare i SGF. Jag är medhjälpare här vilket innebär att jag kan läsa raderade inlägg, och det borttagna skrivet av Beaver var endast personliga påhopp. Personliga påhopp är inget jag vill ska representera min förening(SGF) heller, så jag är snarare glad att det togs bort.
Det du har klistrat på din press är inte i närheten av det hon först skrev, bara så du är medveten om det.
Jag tycker det är helt rätt, det finns regler som är till för att följas. Sen vet jag inte i detalj vad som hände, men livet är faktiskt så här. Bryter man mot reglerna så straffas man.
Dessutom det du har skrivit på din press kommer bara medföra fler diskussioner. Sen tycker jag att du borde ha PM Tassy, SGS tråden är låst så ingen idé att fortsätta här..
Detta är ett sk forumtroll och inget att slösa energi på
Personen gick med enbart för att mucka gräl.
Jag låser denna tråd också då det inte finns något att diskutera. Om personen ändrar sig så kan denne börja med att svara på mitt PM och ändra sin presentation.
Mvh Tassy
Nu har jag kollat upp detta noggrannare, och Beaver och tsoder är samma person, vilket innebär ytterligare ett brott mot sajtreglerna, därför kommer skriv/besöksförbudet ej att hävas.
/Tassy