Ny i flocken!
Igår flyttade Titans Los Angeles King(vi kallar honom för King/Kungen) in hos mina grabbar. Lite livat i början vart det men det lugnade ner sig rätt fort. Carat (min vita) var jätte gullig mot det "lilla", "pussade" och putsade honom. Spirit var mer sur och jagade ut honom ur "boet" men då kom Carat och tröstade King.Så sött! Spirit lugnade ner sig och började oxå att pyssla om King. Carat är verkligen "pappa" åt King. Vänder upp o ner på honom och putsar/tvättar honom. Spirit leker med honom+ putsar. Han blir verkligen ompysslad
Verkar gå jätte bra så jag håller tummarna att harmonin fortsätter! Nu sover de ihop alla tre

Åh gud sicken liten sötnos 
Grattis till tillskottet 

Söt:)
Vilken gofis ;) Har ju en liten DEH-hona jag med, hon är riktigt lik din ;)
Kul att det verkar gå bra! =) När jag skulle sätta ihop mina två killar med en tredje så tog de nån dag innan de accepterade honom fullt ut. Men nu är de allra bästa vänner och sover alltid ihop, tvättar varann.. Ja, de gör allt tillsammans :) Så kul att se dem så kärleksfulla :')
Hoppas det håller i sig! =)
Nej så söt han är 
//Elin
åh så vacker han är :D så söta i den där åldern tycker jag :D
Hihi, sån gullig pojke 

#6 Jo, jag hoppas oxå att de ska fortsätta att vara vänner!
Ska köpa större akvarium, 220 liter tänkte jag.
Då har de större yta att fara omkring på. Inte för att de bor trångt nu men större är alltid bättre!
Låter bra det =)