Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettallmänt-om-gerbiler
Läst 530 ggr
Pose-idon
0

Hope och Charm

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag har jag fått hem mina 2 flickor från Motalavikens Skrattande Hope och Charm, 2 black-flickor. Dom har det bra och verkar trivas i sin bur Glad Springe runt och undersöker. Ville inte stressa så vågade inte ta så kt kort men tog typ 4st lite försiktigt när dom hade lugnat sig och inte var så oroliga. *suddig bild*

//Elin

Pose-idon
0

Buren Glad

//Elin

[Katteeen]
0

Vilka fina tjejer!! KyssGlad Nu längtar jag ju bara ännu mer efter mina Oskyldig Fiffigt med buren, hoppas att de inte börjar gnaga sig ut bara ;) Visst är det en 45l och en 65l samla? :)

Pose-idon
0

#2 Tack Skrattande Det är dom storlekana du sa för det fanns i inga lcok till dom stora Förvånad Vi har tejpat som dom kommer nog inte åt hoppas jag. Glad

//Elin

[Katteeen]
0

#3: Okej, det var konstigt Obestämd Ska ju finnas tycker man =P Men det där ser ju ut att funka bra det med Flört

Asa-S
0

Det är systrarna till mina killar Carat och Spirit!Glad Vad fint de har det! Skickar med en bild på brorsorna!

Pose-idon
0

#5 Japp, det visste jag redan Glad Skojjigt att veta vem som har syskon till mina ocksåSkrattande

//Elin

Motalavikens
0

Vilken bur de har !! Wow , det kommer få ett bra gerbilliv hos dig =)

Pose-idon
0

#7Tack ^^

//Elin

Pose-idon
0

Här kommer en ny bild på tjejerna Skrattande

//Elin

Asa-S
0

Små sötnosar!Skrattande

Pose-idon
0

Dom är så goa så Kyss Men dom vill inte riktigt komma upp i handen Tungan ute

//Elin

Motalavikens
0

Hihi va söta de är =) Ibland kan det ta ett tag innan de kommer upp självmant , ge dem bara tid så kommer det nog ska du se .

Pose-idon
0

Ibland kommer dom framspingades till handen men vill inte komma upp. Ochiblnad gömmer dom sig i sitt rör/sina gångar och så kikar dom fram Cool

//Elin

Solaika
0

Två av mina tokiga brudar, Lina och Greta, hoppar aldrig upp i handen. Lina är 1 år och Greta är 6 månader. De älskar att komma upp och är aldrig svåra att lyfta upp. Men upp i handen hoppar de bara nån enstaka gång när de verkligen TOKbrunstar ;)

If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?

/Ida

Motalavikens
0

Nej det är så sant , det finns de som aldrig heller går upp i handen , tyvärr är ingen av mina såna heller , sen har jag iofs guldar som tror de är gerbiler !!!Tungan ute

Pose-idon
0

#15 Hihi ^^ Uppe i handen är dom väldigt mysiga faktikt Kyss

//Elin

Asa-S
0

Dina tjejernas bröder är inte riktigt så att de går upp i handen och sen är det bara att lyfta upp dom. Men de kommer gärna fram till handen och klättrar på den och hämtar go-saker.SkrattandeHinner knappt öppna innan de är där och kollar läget.

De är överhuvudtaget super sociala! Carat är lättast och lugnast-fortfarande. Inga problem att ta upp men brorsan är hal som en ålFlört. Super go killar!

Pose-idon
0

Unigifär som mina, fast dom gömmer sig när man öpper och "smyger fram" Oskyldig

//Elin