Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettavel-uppfödning
Läst 559 ggr
Tobias844
0

Uppfödare i hudik?

Finns det några uppfödare i hudik eller nära hudik som har en kull eller får en kull snart?

isafisa
0

jag är ju inte nära direkt.. men har ju ungar iaf ^^

Tobias844
0

vart bor du?

[Katteeen]
1

Jag ska ha en kull till våren ;)

[Katteeen]
0

Men såg nu att Melony är död (beklagar! :'( ), då är det ju inte särskilt bra om du väntar till våren med att hitta en kompis.. Dumt av mig. Hoppas du hittar en liten vän snart!

Tobias844
0

okej. vet du någon uppfödare? vill ju inte köpa i affären efter som dom kan vara gravid och man vet ej könet. vill ej ha en hane och få massor med ungar.

isafisa
0

jag bor i luleå, men har en som ksa upp hit å köpa av mig och ksa ner igen 6 januari.   Har nämnligen en hona som behöver en kompis :)  Ska jag höra om hon kan lämna av henne på vägen ner?

Tobias844
0

får se om vi hittar någon närmare. annars ska jag upp till sundsvall snart och där kanske jag kan köpa. den djuraffären är bättre än den i stan.

isafisa
0

okej :)

Tobias844
0

mm tack för erbjudandet

Lotte
0

Jag har ju uppfödning och bor utanför Söderhamn, och har oftast hela tiden kullar. Du kan väl, om du är intresserad, PMa mig, så kan jag berätta vad jag har. Ev. så möts jag och Katteen i helgen, så det kanske går med att "samarbeta" med leverans isåfall?

Tobias844
0

okay : D har inga pengar just nu. julklappar. men efter Jul skulle jag nog kunna köpa.

Lotte
0

Hör av dig du senare om du vill, väntar en trevlig kull vilken dag som helst, som kanske blir aktuell då.) beror ju förstås på vad du är ute efter för färger? Men vi kan ju höras mer.)

Tobias844
0

Färg spelar ingen roll. utsidan är inte det som räknas utan insidan. fast jag måste ha en hona. men färg spelar ingen roll. ska snacka med far och mor om detta med pengar. Berättar hur det blir.

[Katteeen]
0

#5: Skulle rekommendera Lotte ;)

Tobias844
0

#14 okej :]