Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettallmänt-om-gerbiler
Läst 482 ggr
millakalla
0

Jag blir så ledsen :(

För ett par veckor sedan skrev jag ett inlägg om våran gerbilpojke som vi tyvärr fick ta bort. Vi köpte ju en liten kompis till Laktrits som vart ensam kvar. Allt har varit frid och fröjd…Nu har Lakrits fått cancer! Han har två knölar som har spruckit och dom kom från ingenstans! På måndag ska han till veterinären, och det ser väl inte så bra ut. Är det vanligt att gerbiler blir sjuka, eller har vi haft otur? Gråter

vekan
0

Verkligen tråkigt Gråter
Gerbiler är ganska känsliga men du har nog haft otur också. Rynkar på näsan

[Tassy]
0

usha vad tråkigt! Rynkar på näsan

Visst blir gerbiler sjuka, men inte mer än andra gnagare, snarare tvärtom. Du har haft otur Rynkar på näsan

Pose-idon
0

Ååh nej vilken otur Rynkar på näsan

//Elin

millakalla
0

Nu har vi varit hos vet med Lakris och tyvärr fick han ju också somna in Gråter. Han hade på två veckor gått ner från 130g till 95g och hade flera tumörer, stackars liten. Vi har nu fått skaffa en ny kompis till Salmiak som vi köpte som kompis till Laktris. Det blev en grå med röda ögon faktiskt, kommer i från en kull efter Salmiak så dom är nästan lika gamla, Grålle får han heta. Inga problem att släppa ihop dom, skönt! Hoppas att vi har bättre tur nu…

vekan
0

Ja, vi får verkligen hoppas på mer tur!
Och att det ska gå bra med dom ny killarna.

Solaika
0

Det är hemskt när man har sånt oflyt.. Vi har oxå haft turen emot oss en del.

Men nu är det nya tag och jag hoppas verkligen att dina killar får må bra nu. Beklagar dina förluster!

If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?

/Ida

Ehrelle
0

Verkligen tråkigt att höra. :/