Nya bilder på tjejerna!! :)
Inga kommentarer? ='P Jag som tycker de är så fina ^^

De är jättefina!! Och du har inrett så mysigt åt dom, det kommer att bli full rulle där kan jag lova.))
#9; Haha, mjodu, det kan jag tro! ^^ Är beredd på att "hängmattan" kommer åka i backen ganska snabbt 
ser mysigt ut :)
#11: Haha, tack 
jätte fina tjejer! Och så fin bur de får!!
#13: Tycker jag med, är helt nerkärad ^^ Tack! Har inte gjort nåt speciellt, men jag är faktiskt rätt nöjd :)

jättesnyggt!! skulle med vilja ha ett hörnakvarium till några av mina
#15: Det är jättebra, man ser in till deras lilla värld helt perfekt ;)

FINT DET BLEV :) :O <3
Tack båda två!
Kan knappt vänta tills mamma kommer hem med dem imorgon em. ;)
Idag smäller det!!
Det värsta är att jag är hemma från skolan pga. huvudvärk, så det kommer ta jääättelång tid att vänta på dem nu när jag inte har nåt att göra… -.- Ska blanda mera mat åt dem snart, då kanske tiden går lite 
Jahopp, nu har jag 3 kilo mer foder, påfyllt sandförråd…och flera timmar kvar tills mamma kommer hem med de små… *suck* 

Nu ni, är de hemma! :D Och nå sötare har jag då aldrig sett!! :) De är tusen gånger mindre (typ :P) än vad de ser ut att vara på bilderna jag har sett :) Åh, de är SÅ fina!!
Nu är jag glad ;)
De har flyttat in i hörnakvariet som stått förberett så länge, och visst märks det att det bor två små busfrön där nu ^^ Ville inte störa dem alltför mycket såhär i början, men några bilder tog jag i alla fall ;)
Jag har redan gett dem tilltalsnamn förresten. Såg på en gång vad de skulle heta :)
Agouti pc:n = Sissi
DEH:n = Sunny
#24: Tack :) Men det går inte att göra dem rättvisa på bild 

Jätte söta tjejer! 
#28: Tackar :)
supersöta 
Sötnosar! :D

Naaaaaaaaaaw :D
Neej vad fiina 
//Elin
Ja de är såå söta!
<3 De har nog favoritiserat det där hörnet, de har legat och myst där varje natt och lite på dagarna sen jag fick hem dem :)
De sover rätt mycket, och oftast på varandra då ^^ Så sött så man får hål i tänderna :)
Mina sover i en mjölkkarton
Så när nån går förbi rusar dom ut och springer ut i röret mellan burerna 
små knäppa men söta saker 
//Elin
Hihi ^^ Jaa 

Gud vilka fina flickor du har. Fint akvarie som du har :). Mycket fina flickor :D
#38; Tack!