Motalavikens Smyckeskull
vad roligt att Platinas bror har blivit pappa :D Hon ska precis få en pojkvän ^^ Lycka till med kullen! När är dom lev.klara?
Tack !
Aha va kul , du har från samma kull =) Hoppas det funkar bra med nya pojkvännen sen !
Dessa är leveransklara den 9 nov ca .
pm:at dig :)
Har svarat !!! 
4 st hanar är det i kullen , finns att tinga =)
tråkigt ;) men men, en annan gång då :P lycka till me pojkarna
Japp det kommer fler chanser =)
Tack !
Har parat Motalavikens Chess med Guldgruvans Prudence oxå , kommer i slutet av oktober .
oh vilka små go´bitar 
Haha , ja de är söta =)
Ibland önskar man att man bodde i en stoooor villa så alla små trollungar man hittade fick plats 
Sötisar! 

Ja herregud , en stor villa med minst 10 rum så jag kan ha fler katter oxå ! Gärna mer hamstrar och gerbiler , samt kunna anställa nån som sköter städningen osv så jag bara kan kela med dem hela dagarna ! Hahah !
hihihih, du är för go du 
Haha , vilken önskedröm va ?!?! Tror vi alla vill ha det så , bara få det goa av djuren 
jo det vore allt grejor det! 
Nu är de helt omöjliga att ta i , flyger runt i hela akvariet , men helt underbart söta =)
Ska försöka ta lite bilder på dem imorrn eller i helgen .
söta popcorn 
#22 nejmen guuud vilka jättetassar
*fniss* sötast i stan ;D

Oh, vilka gobitar då!
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida

gud vad söta dom är:D superfina bilder också
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
Tackar , de är himla goa just nu , pussvänliga =)
Ena hanen finns fortfarande till salu , den vita som är antingen pew eller offwhite .
Kan ta med honom till stockholm den 22 nov .
Har sett fel på kön !!!!!!!!!!!! Min första gång nånsin …pinsamt …
Ja iallafall de små pungarna som vi var så säkra på att vi såg är iallafall borta .
Så läget är så nu att det finns 2 svarta honor och agoutin och den vita är då killar , förmodligen är killarna bokade , så det betyder att de 2 honorna är till salu =)
Kan tas med till kallhäll den 22 nov , transport kan säkerligen fixas till andra delar av landet .
Nu är alla tingade =) Hittade superbra köpare till hela kullen !
Vad bra!
#22 är bara för gullig! :D