Skötselråd till djuraffär
Jag tänkte gå till djuraffären i Globen och lämna skötselråd för gerbiler, efter att ha blivit tipsad om att de inte lämnar bra info till köparna. Men finns det något bra, redan skrivet infoblad jag kan skriva ut och lämna till dem?

Mvh Stephanie 

Jag vet inget tyvärr, men finns lite info om dem på gerbilclub.com eller hamsterforeningen.se, kolla där.
Bra, jag handlade mycket på globen förut, när jag bodde där. Skönt att någon tar saken i egna händer ;)
Bra initiativ!
Om du ska ta en färdig text krävs dock att du har tillstånd ifrån den som har skrivit texten om jag inte minns helt tokfel. Vi har en artikel på g här, men den är inte klar än på ett tag.
Mvh Tassy

Jag håller oxå på med ett rent informationsblad som ska vara till för just det du pratar om. Det är dock inte färdigt riktigt ännu.
Men det är jättebra att du vill ta såna initiativ!
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida
Vad bra med ny information till djuraffärerna! :D
Dom flesta brukar ge felaktig info.
#2 Ja, det är just därför jag frågar här. Hade jag inte brytt mig om det så hade jag bara letat upp något själv. =P Men syftet med ett skrivet infoblad brukar ju vara just att de ska kunna lämnas till djuraffärer och liknande. Så då är det nog inte så lätt att få ett ja ;)
Men jag vill poängtera att det bör vara ett kort infoblad bara. Är det för långt riskerar man att de inte orkar läsa igenom och inte tar till sig allt som står. Bara det viktigaste bör stå med.

Mvh Stephanie 

#5 Du har så rätt. Vi ska sätta fart och skriva en bra artikel som du kan få utav oss att dela ut.