Septembergerbilen - Tema: Kärlek
Nu drar septembergerbilen igång!
Denna gången blir det ett tema; nämligen Kärlek! Så fram med kamerorna och tolka temat fritt, enda kraven är följande;
* Du ska äga copyrighten till bilden
* Bilden ska associeras med gerbiler
* Bilden får ej vara manipulerad
* En bild per deltagare
Ni har fram till 25:e september på er att lägga in er bild.
Lycka till!
Mvh Tassy - Sajtvärd

Kom igen nu :) Tiden går fort :)
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida

O va mysigt med tema igen:-)

Haha.. gud så söta små liv :)
Does it become a walk?
/Ida
härliga bilder! mera mera 
Det här är en ganska gammal och dålig bild på mig och min Skywalker, men jag gillar den verkligen. :)
När han var yngre hade jag honom på axeln varje kväll när jag satt framför datorn. Just den här kvällen visade jag min pojkvän via min webcam hur sött Skywalker betedde sig och då passade han på att klicka på print screen.
Skywalker är verkligen charmtrollet här hemma, sötare gerbil har jag nog aldrig träffat på!

SÅ sött!!

#10 GUUD SÅ SÖTT! :'D

Hahah va gulligt!

Vad söta bidrag! Fler!! 
#10 naw!

#15.
Haha! Naaw! Värsta håller om :')

hur kan era gerbiler vara så stilla medans ni tar korten? mina hoppas runt som fasen! :)

#21 Oftast handlar det om tur ;) Man får en bild man lyckas ta i en sekund då de stannar upp. Eller så tar man bilder på dem när de sover :D
Does it become a walk?
/Ida
Med tur och tålamod har jag tagit min bild. Inte ofta de rullar sig i sandskålen samtidigt. Dessutom älskar jag att fota mina djur, vet att det lönar sig i slutändan att vänta på rätt tillfälle.

Fler av er har väl kärleksbilder? Kom igen nu!! :)
Does it become a walk?
/Ida

kom igen nu, den 25e stängs tråden!

Har jag förstått det hela rätt när jag säger att det finns två tävlingar varje månad - en med tema och en utan? Eller är jag ute och cyklar?
A dog may be man's best friend, but the horse wrote history.
otroligt fina bilder. :)
*putt* sista chansen nu…

Att förstora en bild är inte detsamma som att manipulera :)
Does it become a walk?
/Ida
ja så klart är det tillåtet att förstora
Att redigera (t.ex. beskära, ändra storlek och kontrast) är helt okey, men manipulering (Lägga ihop olika bilder, göra stora förändringar i originalbilden osv är inte godkänt.)
Jag är ju helt kär i #3, #18, & #10. :'D