Dom är helt underbara!!!
ja, första kullen var verkligen lyckad!
cp utan att jag hade en minsta aning till det.
de 2 honorna siameser är hur fina som helst!
Ena har blivit bästis med min sambo! vill inte vara någonannanstans än på hans axlar, eller mina.
och den andra..som är lite blygare trivs bäst i mina händer!
lite bilder!!

nästan så man somnar…
ska bli roligt se när de blir äldre..hur mysiga de blir då.
de är 8 veckor imorgon och jag ska försöka få en till kull med mammsen och pappsen igen!
ååh underbart! men, då såg jag inte fel iallafall när jag tyckte mig se points i ögonen på de små
stort grattis!

nä du hade helt rätt!
va duktig du e!! är väldigt glad att jag inte sålde dom.

Det är så sött när de puttar i öronen sådär :D Greta har spenderat en bra stund o putsa på husse ikväll. I öronen, ögonbrynet och i håret. Snuttungar! :D
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida

ja du ser hur husse njuter me henne där
de kanske ser dom som storformats gerbiler.

Haha.. ja, de tycker ju absolut om dem.. alla mina skruttar är mer hos husse än hos mig när de är uppe.. Vet inte om det beror på att jag gör allt "elakt" som hälsokoller o sånt 
Does it become a walk?
/Ida

jo men så är det här med. en annan skulle aldrig vilja hoppa upp i min hand..men så fort han sätter ner handen i buren vill dom upp. jag själv måste plocka upp. Tror dom vänjer sig vid en persons lukt som dom känner igen sen. eftersom han har sina favoriter låter jag dom va bästisar då hehe.

Hehe.. precis :D
Does it become a walk?
/Ida
Här trivs alla oxå hos husse bäst, förr eller senare. Dock verkar det vara för att jag har iskalla händer och hans är varma och trygga…. Suck, kan ju inte göra nåt åt det ;)

Haha.. du får ha hotpack o värma händerna med hela tiden medan de är uppe med er :D
Does it become a walk?
/Ida

jag tror vissa personer har ett sätt som djuren känner trygghet av. Katter och hundar älskar vara på honom helatiden. Han är väldigt mjuk i sitt sätt så jag tror det är det med. och så pratar han och gullar med dom flera gånger om dagen..ser helt tokigt ut.
Så söta dom är! :D
#4 fast dom var för gamla för att kunna se points i ögonen när du tycktes se det :P (i fall du menar en gammal tråd tjoffsa gjorde) ;)
#14 hmm, vad jag kan minnas var det bilder på ungar som inte var över fem dagar eller vad det nu är i den tråden. :P Men jag kan ha fel, mitt minne är verkligne inte på topp just nu. Hehe

dom bilderna var när de va 5-6 dygn. om jag minns rätt bilder var dom 6 dygn.
aha, då hade jag väl fel iallafall då