Nutmeg och agouti
vill gärna se bilder på vuxna gerbiler med dessa vackra färger

Nån Nutte har jag inte men jag har 4 agouti white spot och har haft två otecknade agouti.
Casper va vårt lilla hjärta som togs ifrån oss alldeles för tidigt pga tumörer på Doftkörteln. Han va en liten knubbis, men himla fin ändå :)
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida

Vill gärna se Bianca och olivia oxå, så söta allihop

Bianca har jag visst inga bilder på
Bara som väldigt liten knallhatt :) Du får en sån bild så länge så ska jag fota. Vet inte hur jag kunnat missa att fota henne.. hon som är med oss så mycket utanför buren o kameran som alltid är framme och med.. märkligt.
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida

nä djuraffärsgerbiler behöver det inte va nå fel på. mina är hur snälla och lugna som helst och fina avkommer, framåt nyfikna och fina färger med.
Han tyckter jag ser fin ut 

Jag kan förstå att man inte vill avla på ett zoo-djur, man vet ingenting om historiken, sjukdomar, vad som finns i bakomliggande led så att säga,
men jag tycker inte att ett zoo-djur är mindre värt (säger inte att Eternity90 heller tycker det, bara en egen reflektion) , för ett liv är ju ett liv! :)

ja visst. en del är ju noga med det, speciellt reg. ppfödare. sjukdomar i tidigare släkt kan man ju som bara se på stamtavlor.

Har någon en bild på en siames en bebis?
#19 det finns flera trådar med siameser (både unga och vuxna), prova våran sökfunktion så ska de komma fram. Om inte så hojta så hjälper jag till att ta fram dem.
Mvh Tassy
#19 http://www.gerbiler.ifokus.se/Forum/Read.aspx?MessageId=4dd66889-6bda-47b0-b74b-1869e5d259de
Här finns det bilder på siameser :)