Mattjuv
Min gerbil Daisy snor maten från Viggo. Hon är 1 vecka äldre och så fort han har en godbit så ska hon ta den. Han piper så försökräkligt mkt då. Vi ska ta ut henne när Viggo får mat så han kan äta i lugnan ro. Känner ni igen er eller har nåt tips
//Elin
Det är bara det att hon tar maten ur munen på honom. Hon äter fortare så när hon ätit upp tar hon hans bit med…
//Elin
som sagt är det en dominansgrej.
Jag vet -.-
//Elin
ja försök sprid ut maten, han hinner nog äta medans hon äter hans mat. Inget allvarligt, hon verkar bara markera tydligt att hon bestämmer :) Girl Power
Skämt åsido :P
#5 Hehe;) Jo hon är 1 vecka äldre så hon är större:P Jo tjeern a regerar här hemma XDD
//Elin
Så ska dom sitta vid samma ställe att äta(En liggade kruka) så funderar på en kruka till men dom har inte mkt plats för nåt mer
//Elin
Nu äter dom på skilda ställen och dom växer så det knackar
//Elin
Okej, så är det med mina också. Li är den dominante och när jag ger Lo ett solrosfrö, mandelspån eller något annat gott så försöker Li ta det ifrån Lo. Li äter hon mycker fortare en Lo! Men lägger man några framför Li så tar hon dem istället för Lo's. 
#9 Fina men lite anorluda namn :) Låter kinestikt ^^
//Elin
#10 Jo, namnen är lite annorlunda, hade inga ideer så att det fick bli dem lätta namnen. :) Jag tycker det passar dem. 
Men om jag skaffar fler gerbiler blir det nog något människo-namn det är gulligt tycker jag. :)

#11 & 12 Har ni sett namnen på mina ;)
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida

Jag har bara människonamn på mina ;) Lina, Greta, Mimmi, Olivia, Bianca, Tova, Jesper, Oskar, Felix, Rasmus, Hampus och Emil ;)
Does it become a walk?
/Ida
#15 Jag med ^^
//Elin

#15 ja här är det motsatt, bara en med "människonamn", Dylan. ;) Men det är oerhör gulligt med människonamn ^^

Mina heter Golden Dragon, Quentin, Duncan, Mitril och Prince Charming. Så 2 av tre här hemme är människonamn. Quentin och Duncan…

Jag vill bara ha svenska människonamn ;) Bianca är väl den som har det mest internationella namnet.. eller vad man ska säga ^^
Does it become a walk?
/Ida
Har en Daisy Hon är väl den enda med Internationelt namn ^^
//Elin