Nina är borta :'(
Kvart i 2 inatt tog Nina sina sista andetag. Troligen fick hon en hjärnblödning. Det tog inte ens en timme från det att vi upptäckte att hon va dålig tills att hon tog sitt sista andetag.
Det gör så ont, vi saknar henne så enormt. Den goaste lilla tant man kan tänka sig. En så liten filur som tog så mycket plats i hjärtat. Älskad och saknad för alltid. Nu är hon tillbaka med Casper och ingen av dem behöver nånsin mer ha ont eller må dåligt.
Vila i frid älsklingar <3

If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida

Gud så tråkig, ej kul när man mister en av sina kära. Saknaden blir stor. Kram!
*kramar om i massor* lilla snuttan, hon hade det så bra hos er!

hur vet man att dom fått hjärnblödning?

Nina blev plötsligt enormt trött, reagerade inte på ljud och rörelse. När jag tog upp henne låg hon bara i handen. Satte ner henne i sängen och hon hade ingen styrsel alls på kroppen. Sen låg hon bara i våra händer. Vaknade till kort ett par gånger men annars va hon bara helt avslappnad och som sovande typ.
Does it become a walk?
/Ida

Nej, gud så tråkigt :(
Vila i frid Nina.
Mvh Vinetta
Gud vad tråkigt ='( Rest In Peace Nina.
Vad tråkigt :( <3

Tack ska ni ha allihop! Det är så tomt efter henne. :(
Does it become a walk?
/Ida

Neej va tråkit ! :'''( 

GUD !, jag tror det var så det hände med min också , inte för att ja var hemma när allt hände :( , men mamma berättade precis allt, och allt stämmer in på din berskrivning om vad som hände,
vila i frid nina <3

Fördelen är att det går fort och smärtfritt för dem. Men smärtsamt för oss ägare :'(
Does it become a walk?
/Ida

så söta (L)
hatar när det händer <3