Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettforumlekar
Läst 740 ggr
Hamzter95
0

Leksak till gerbil

Hej jag undrar om man kan köpa tex. en hundleksak till gerbilerna ?

Gerbiler äter juh typ plast och annat men går det att ge dom hundleksak elr nån slags kattleksak och om man passar gerbilerna när dom "leker" med saken kanske man kan ha sån till sina gerbiler :) ?

[Tassy]
0

du kan ju börja med att köpa en gerbilkompis till din gerbil Fundersam

Hamzter95
0

#1 jah men det är inte bara och gå in i en djuraffär och köpa en gerbil hur som helst och tro att man bara kan sätta ihop den med han jag har nu och dessutom finns det inte gerbiler i djuraffärern :/

[Tassy]
0

#2 nej tack det vet jag också… men köpte du honom ensam?

Hamzter95
0

Ja elr asså han var bortskänkes och han var ensam då :/ ja tror att han alltid vart det . men dom ja fick han av va juh konstiga ! dom hade satt in en hamster till gerbilen Chicco :O så Chicco blev biten och fick typ sy stygn på nåt ställe =/ så han e lite rädd av sej men ja har lyckats fått han lite tam så att man kan hålla i honom :)

men allvarligt hur kunde dom sätta in en hamster till en gerbil Förvånad

[Tassy]
0

oj nejmen herre gud :S vad bra att du tog hand om honom då! var bor du? kanske någon uppfödare i närheten har kompis till honom?

Hamzter95
0

Nja tror inte det finns nån här men jag bor på väddö!

ja det var tur :)

[Tassy]
0

aha, men då är det inte så fasligt långt in till stockholm :)

Hamzter95
0

Nepp typ 2 timmar ^^,

Nicolina
0

Min farmor har ett hus på Väddö, om du vill ha en kompis till honom kanske jag kan hjälpa dig med transport? Ska dit i sommar nån helg nämligen = )

L1ll4n
0

#0 - man kan ju bara ta en toarulle, det tycker dom om att gnaga på.. eller iaf dom flesta gerbilerna ^^

Hamzter95
0

#9 ja det vore snällt. Hoppas dom inte bråkar isåfall om jag sätter ihop gerbilen med min :/ men jag kanske kan ta med han så får vi hjälpas åt att se om dom kan sitta tillsammans i en bur:)

#10 a det vet ja men det e lite tråkit för han :/ elr asså han vill ha mer leksaker

tjoffsa
0

mina älskar gnaga på kottar! och riktigt hårda..blir väldigt drygt..toarullar får dom med förstås..som räcker knappt 5 minuter.

Hamzter95
0

hihi okej

Otaku
0

Jag burkar faktiskt gnögla ihop ett litet papper till henne ( ha rockså en ensam.. emn det är för att hon dödade sin kompis)Det tycker hon är roligt att leka och gnaga på ^^

Mvh Vinetta

Hamzter95
0

#14 jag gör så o sen knyter fast ett snöre och det tycker dom e kul :D